Moc trzech

Poszerzanie wiedzy na temat produktów oraz oferty firm W. Legutko, Best-Pest oraz Kwazar to główny cel naszych spotkań. Detalistów wyposażamy w know-how niezbędne do sprzedaży asortymentu ogrodniczego. Hurtowników wspieramy w ich działaniach poprzez promocję produktów. A sami, jako producenci, zyskujemy bezpośredni feedback z rynku.  –  podkreśliła Joanna Legutko, członek zarządu w firmie W. Legutko, podczas  spotkania w Dolsku, które odbyło się 11-12 października „Biznes Ogrodniczy” uczestniczył w tym wydarzeniu.

 

Szkolenie zorganizowane przez firmy W. Legutko, Kwazar oraz Best- Pest odbyło się 11-12 października w Dolsku. Najpierw zwiedzano zakład W. Legutko w Jutrosinie. Współpracujący z firmami detaliści mieli okazję obejrzeć m.in.: laboratorium, czyszczalnie, paczkarnie, a także zapoznać się ze sposobem produkcji nasion. Ponadto uczestnikom spotkania – właścicielom sklepów i centrów ogrodniczych – przedstawiono ofertę produktową firm W. Legutko, Best-Pest i Kwazar.

To już trzecie w tym roku spotkanie w ramach współpracy tych trzech firm. – Nasza współpraca przebiega bez zarzutu. Poszerzanie wiedzy na temat produktów oraz oferty firm W. Legutko, Best-Pest oraz Kwazar to główny cel naszych spotkań. Podczas szkoleń przedstawiamy nowości, omawiamy możliwości ekspozycji asortymentu oraz sposoby zwiększania jego rotacji w placówce handlowej. Korzyści z tych spotkań uwidaczniają się na każdym etapie procesu dystrybucji produktów. Detalistów wyposażamy w wiedzę niezbędną do sprzedaży asortymentu ogrodniczego. Hurtowników wspieramy w ich działaniach poprzez promocję produktów marki W. Legutko, Kwazar oraz Best-Pest. A sami, jako producenci, zyskujemy bezpośredni feedback z rynku dotyczący postrzegania nas przez klientów ostatecznych – podkreśliła Joanna Legutko, członek zarządu w firmie W. Legutko.

 

 

Uczestnicy szkoleń chwalą ich biznesowy walor. – Program spotkań jest bardzo ciekawy, prezentacje podnoszą naszą wiedzę na temat produktów. Czytając ulotki nie zawsze zauważy się ważne szczegóły, które tak naprawdę warto przekazać klientowi. Dlatego szkolenia, podczas których właściciele firm szczegółowo opowiadają o asortymencie, są niezwykle istotne. Ponadto możliwość zwiedzenia firmy i zobaczenia produkcji na własne oczy powodują, że zyskujemy najbardziej kompleksową wiedzę o firmie i ofercie. Gratuluję firmom W. Legutko, Best-Pest oraz Kwazar pomysłu stworzenia tych spotkań – mówi Janusz Kubatko, właściciel firmy Nasz Ogród z Łęczycy.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie