Nie znajdziemy w Polsce zbyt wielu firm handlowych specjalizujących się w sprzedaży roślin. Już ten fakt sprawia, że Nifra jest wyjątkowa. Firmę wyróżniają również innowacyjność i bardzo dynamiczny rozwój. A czym zjednuje sobie przychylność sklepów i centrów ogrodniczych?
Tekst: Ilona Rosiak
Od 22 lat Nifra zajmuje się sprzedażą roślin. Choć nie posiada własnej szkółki, to jednak oferuje materiał roślinny najwyższej jakości, w przystępnych cenach. – Od początku istnienia firmy specjalizujemy się w handlu roślinami. Współpracujemy z renomowanymi szkółkami z Europy, w tym również z Polski – wyjaśnia Mieczysław Frątczak, właściciel firmy. – Niewątpliwym atutem tej formy współpracy jest właściwie nieograniczona możliwość urozmaicania oferty, a także bardzo szybkie reagowanie na potrzeby klientów – dodaje.
Nowoczesna forma współpracy
Nifra to doskonały partner dla sklepów i centrów ogrodniczych, które wymagają profesjonalnej obsługi, to znaczy terminowych dostaw, szybkiej reakcji na złożone zamówienia, a przede wszystkim ciągłej aktualizacji oferty i dostępu do informacji na temat asortymentu. – W tym celu stworzyliśmy wyjątkowo przydatną w prowadzeniu biznesu platformę zamawiania roślin – mówi Mieczysław Frątczak. – Strona www.nifra.pl została zaprojektowana tak, aby komfort jej użytkowania był jak największy. Zależało nam również na jej intuicyjności i walorach estetycznych – podkreśla. Nie można jednak stawiać znaku równości między prezentowaną witryną a sklepem internetowym. System zamawiania bowiem to narzędzie do samodzielnego sporządzania zamówień i zapytań ofertowych. Każda pozycja asortymentowa zilustrowana jest zdjęciem, krótkim opisem, dostępnymi wielkościami oraz ceną – detaliczną oraz hurtową. Sprawnemu sporządzaniu zamówienia służy formularz, w którym na bieżąco podliczana jest jego wartość. Wygenerowane zamówienie drogą elektroniczną trafia do magazynu, z którego – po konsultacji z klientem – dociera pod wskazany adres.
Od lat z klientami
Nowoczesne formy współpracy z klientami niewątpliwie zasługują na uznanie. Liczy się również tradycja, którą dziś stanowi coroczna wystawa organizowana na terenie firmy. Już od 12 lat w Górze koło Wejherowa spotkać można przedstawicieli placówek detalicznych, którzy jeszcze przed rozpoczęciem sezonu chcą zapoznać się z dostępnym asortymentem, zakomunikować o swoich potrzebach, złożyć zamówienia. – Bezpośredni kontakt z partnerami biznesowymi jest dla nas wyjątkowo cenny – podkreśla Mieczysław Frątczak. – Choć z wielkim entuzjazmem wprowadzamy do firmy nowoczesne rozwiązania, to jednak tradycyjna forma podtrzymywania relacji wciąż będzie przez nas praktykowana. Tegoroczne spotkanie trwało od 1 do 4 lutego i zgromadziło zarówno nowych, jak i stałych odbiorców, którzy każdego roku przekonują się o rzetelności firmy Nifra.