Nowa siła w szeregach natury – „Biznes Ogrodniczy” o krok dalej

„Biznes Ogrodniczy” jako wiodący miesięcznik branży ogrodniczej bacznie śledzi zmieniające się trendy. Najnowszy lipcowy numer posiada kod QR, który po zeskanowaniu przeniesie czytelników na stronę www.biznes-ogrodniczy.pl. Quick Response to technologia, która w nowoczesny sposób pozwala przechowywać i rozpowszechniać dowolne informacje, m.in. tekst, numer telefonu czy adres url do strony www. Aby odczytać zawartość fotokodu potrzebny jest smartfon z wbudowanym aparatem fotograficznym oraz zainstalowana na nim darmowa aplikacja, która dekoduje zeskanowany obrazek. Kody QR są niezwykle popularne na towarach spożywczych,  szacuje się, że w ciągu  dwóch lat znajdą się na zdecydowanej większości produktów. Szczególnie w sytuacji, gdy systematycznie rośnie  liczba osób zamieniających zwykły telefon komórkowy na smartfon. Czy branża ogrodnicza dotrzyma kroku tym zmianom?   – Kody QR  doskonale się sprawdzają, przede wszystkim, dlatego że skracają czas poszukiwania potrzebnych informacji.  Dzięki nim nie trzeba już wpisywać całego adresu strony internetowej. Media, zwłaszcza profesjonalne, monitorują stan rozwoju każdej branży, nadając jednocześnie  tempo zmianom, inicjując nowe procesy. „Biznes Ogrodniczy” jako źródło cennych dla rozwoju branży informacji wykracza daleko poza zakres wydawniczy, w sposób interaktywny inicjuje procesy, które pozwalają myśleć  o branży ogrodniczej jako o poważnej dziedzinie handlu – podkreśla Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”.

REKLAMA