Odpowiednia ekspozycja przyciąga wzrok klienta i wpływa na wielkość sprzedaży. Z tej przyczyny, w sezonie 2010/2011, W. Legutko PH-N powiększyło możliwości ekspozycyjne, dla oferowanych nasion oraz cebul. Pierwsza z tych możliwości to stojak metalowy na nasiona w kolorze ciemnozielonym. Posiada on 74 haki, na których mieści się do 3 400 torebek. Drugi – drewniany regał, przeznaczony jest do ekspozycji oraz sprzedaży cebulek i kłączy roślin ozdobnych w zestawach oraz kartonach uchylnych. Dzięki obu stojakom można atrakcyjnie wyeksponować produkty, co przełoży się na wzrost sprzedaży. Przedsiębiorstwo udostępnia firmowe ekspozytory swoim partnerom handlowym bezpłatnie. – Reklama w miejscu sprzedaży w branży ogrodniczej odgrywa kluczową rolę – wyjaśnia Joanna Legutko, dyrektor ds. handlu i marketingu firmy. – Dlatego nasza firma postanowiła silniej promować markę i zadbać o jej prezentację w centrach i sklepach ogrodniczych – dodaje. Celem jest nie tylko osiągnięcie wysokiego poziomu estetyki, ale usprawnienie pracy sprzedawców przy uzupełnianiu braków towarowych.
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA