Spektrum tematów poruszanych na II Forum Branży Ogrodniczej było bardzo szerokie: merchandising, category managment, technologie mobilne, media społecznościowe, logistyka – to tylko niektóre z nich.
Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający firmy NAC, zaprezentował w czasie dyskusji kilka przykładów skutecznych kampanii marketingowych w branży ogrodniczej. Oprócz sponsorowanego przez NAC Finału Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, który na Stadion Narodowy przyciągnął 30 tys. widzów, wymienił także kampanię reklamową firmy Briggs & Stratton z udziałem Marcina Gortata, dzięki której znacząco wzrosła liczba wejść na firmową stronę internetową.
Juliusz Pakuński, DIY Project Manager w firmie Dachser podkreślał natomiast znaczenie logistyki w branży ogrodniczej, która jest bardzo ważnym elementem zarządzania asortymentem. Wspomniał także o pakiecie usług merchandisingowych, o które firma poszerzyła swój profil działalności.
III Forum Branży Ogrodniczej już w przyszłym roku. Serdecznie zapraszamy!