Bricomarché opracowuje i wdraża nowe koncepty supermarketów. Sieć wprowadzi powiększone formaty dla placówek przejętych po sieci NOMI oraz dla rozbudowujących się własnych punktów sprzedaży. Równolegle wprowadzany będzie format Eko, czyli ekonomiczny koncept dla nowo otwieranych sklepów. Sieć Bricomarché przygotowała również nową kampanię reklamową. Spoty w nowej odsłonie emitowane są przez największe stacje telewizyjne od 19 marca
Przejęcie lokalizacji po supermarketach NOMI oraz coraz częściej pojawiająca się potrzeba rozbudowy istniejących supermarketów spowodowały konieczność opracowania konceptu dla powierzchni handlowej przekraczającej 2000 m2. Pierwsze elementy nowego konceptu zostały wprowadzone w dwóch placówkach przejętych po konkurencji. Sala sprzedaży podzielona została na dwa „światy”: świat „przyjemności”, złożony z działów dekoracja i ogród oraz świat „potrzeby” z działem budowanie i majsterkowanie. Równolegle opracowany został oszczędny koncept Eko dla nowych supermarketów Bricomarché. Poza zmodernizowanym wizerunkiem oraz nowymi gamami produktów, w sieci sklepów typu „dom i ogród” mają zostać wprowadzone rozwiązania, które podniosą ich funkcjonalność i pozwolą na obniżenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego standardu.
– Wdrożenie funkcjonalnych i nowoczesnych konceptów obu sieci jest aktualnie jednym z naszych kluczowych projektów i na tym zamierzamy się skupić w tym roku. Dzięki zastosowaniu stalowej konstrukcji sali sprzedaży i murowanej części socjalnej Muszkieterom uda się osiągnąć optymalizację kosztów budynków Bricomarché i obniżyć je o około 30% – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalny Centrali Bricomarché.
Pierwsze sklepy zbudowane w oparciu o nowe rozwiązania otwierane będą na początku 2016 r.