W sezonie 2018 wystartuje 3 sezon z Rodzinnymi Warsztatami Ogrodniczymi. Organizatorem eventu jest firma Lasland, która do współpracy zaprosiła partnerów z ubiegłego sezonu – firmy RAMP i Agrecol oraz nowego partnera – firmę Kwazar. Event pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego” i magazynu „Garden&Trends prowadzi Witold Czuksanow
Zapisy na Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze na sezon 2018 są otwarte.
– Dwa lata edukacji podczas rodzinnych Warsztatów Ogrodniczych za nami. Połączenie zabawy i edukacji sprawdziło się i tak jak informowaliśmy wcześniej w nowym sezonie w 2018 roku będziemy kontynuować naszą pracę. Cieszę się, że Partnerzy z 2017 roku firmy Agrecol i RAMP oraz Partnerzy medialni magazyn Garden & Trends i „Biznes Ogrodniczy” nas nie zawiedli. W 2018 dołącza do nas firma Kwazar, która swoim potencjałem wspierać będzie naszą wspólną inicjatywę. Czym zaskoczymy w tym roku? Już niedługo się wszyscy przekonamy. Przed nami jeszcze dużo pracy. Zapisy na Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze 2018 ruszą w październiku. Jeżeli w ofercie Centrum Ogrodniczego są produkty AGRECOL, KWAZAR, KRONEN i RAMP i jest chęć do wspólnej edukacji to proszę o kontakt – mówi Jarosław Sieciński, kierownik sprzedaży krajowej Lasland.
Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze to spotkania edukacyjne, które odbywają się w centrach ogrodniczych w całej Polsce. Każde spotkanie ma inny temat przewodni. Celem warsztatów jest promowanie ogrodnictwa, zachęcanie miłośników zieleni, młodych adeptów i początkujących ogrodników do wspólnego sadzenia roślin, nauki i zabawy.
Ogromny potencjał
Dawid Kosakiewicz, kierownik marketingu AGRECOL
Ciągle widzimy w takim przedsięwzięciu, w dużej części edukacyjnym, ogromny potencjał rozwojowy. Poprzednie edycje i zakres działania pokazują zapotrzebowanie na ten rodzaj naszej aktywności na rynku. Mamy nadzieję, że kolejne pomysły jakie rodzą się w naszych głowach i wśród partnerów RWO sprawdzą się w przyszłości i będą atrakcyjną oraz wartościową ofertą spędzenia wolnego czasu dla klientów – mówi
Poznanie opinii
Marcin Rożniata, dyrektor sprzedaży i marketingu RAMP
Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze dały nam możliwość spotkania się z wieloma użytkownikami produktów RAMP i zapoznania się z ich opinią. To także okazja bliższego poznania się z właścicielami i pracownikami centrów ogrodniczych. Takie akcje promują nas jako partnerów RWO, ale przede wszystkim miejsca, w których bawimy się razem z klientami. Cieszę się, że większość osób docenia nasze zaangażowanie, dlatego nie może nas zabraknąć podczas RWO 2018.
Mirosław Macioch, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Kwazar Corporation Sp. z o.o.
Od początku przyglądamy się inicjatywie Rodzinnych Warsztatów Ogrodniczych. To bardzo intersujący dla nas projekt, który w ciekawy sposób promuje ogrodnictwo. Projekt o dużym potencjale marketingowym dla nas, ale przede wszystkim dla centrów ogrodniczych. Fachowe doradztwo oferowane w punkcie sprzedaży, warsztaty ogrodnicze prowadzone w ciekawy i przystępny sposób, a do tego zabawy i konkursy to bez wątpienia atrakcyjna forma promocji, którą wystarczy dobrze wykorzystać.