W miniony weekend Renata Aleksandrzak, dyrektor ds. sprzedaży reklam „Biznesu Ogrodniczego” odwiedziła Centrum Ogrodnicze Torseed w Kotłowie koło Koszalina, gdzie odbył się kiermasz ogrodniczy.
Porady ogrodnicze, quizy, konkursy i wiele nowości przyciągnęły tłumy klientów
Kiermasz w centrum ogrodniczym w Kotłowie na stałe wpisał się w kalendarz imprez organizowanych przez firmę Torseed, co potwierdziły tłumy odwiedzających. Impreza, której gościem specjalnym był redaktor Witold Czuksanow, była doskonale zorganizowana. Klienci centrum mogli skorzystać nie tylko z profesjonalnych porad gościa specjalnego, ale również posłuchać szczegółowych informacji na temat oferowanego asortymentu bezpośrednio od producentów. Doradzali przedstawiciele firm: Kronen, Grupa INCO, Sumin, Substral, Ampol-Merol, Bros, Compo i VACO. Grono doradców powiększyło się w tym roku o firmę Cemex. Klienci mieli okazję zapoznać się również z nowościami w dziale szkółkarskim, w szczególności z ciekawymi odmianami różaneczników i magnolii, ale także roślin balkonowych i cebulek kwiatowych.
– Tegoroczna edycja potwierdziła potrzebę organizowania tego typu imprez w Kotłowie. Tego typu wydarzenia pozwalają lepiej przybliżyć klientom ofertę placówki, a także skłonić ich do częstszych odwiedzin. Kiermasz pozwala także na lepsze identyfikowanie się klientów z naszą placówką – mówi Jacek Syrocki, Kierownik Działu Marketingu w firmie Torseed. – Zapraszamy na kolejne firmowe eventy – dodaje.