Okładki „Biznesu Ogrodniczego” w nowej odsłonie. Począwszy od październikowego wydania będą pojawiały się na nich znane i cenione osoby w branży, zapowiadając ekskluzywny wywiad numeru
Relacje biznesowe nie tylko na rynku ogrodniczym tworzą się nie między firmami, ale między ludźmi. Dlatego, chcąc być jeszcze bliżej branży, „Biznes Ogrodniczy” wprowadza nową strategię okładek. W najnowszym, październikowym i kolejnych wydaniach „Biznesu Ogrodniczego” pojawią się na nich osoby mające znaczący wpływ na kształt rynku ogrodniczego w Polsce. Znane, rozpoznawalne, stawiające trudne pytanie, obok których nie można przejść obojętnie.
Nowa strategia wydawnicza, której elementem są spersonalizowane okładki to jednocześnie zapowiedź wywiadów w nowej formie. Konkretne produkty i oferta handlowa firmy będą w nich tylko dodatkiem. Na pierwszy plan wysunie się natomiast biznesowy punkt widzenia, wizje i strategie rozmówcy. Nie zabraknie też pytań o pasje, motywacje i recepty na sukces. Nowa forma wywiadu numeru „Biznesu Ogrodniczego” to także efektowna, nowoczesna forma graficzna oraz niesztampowe, profesjonalne zdjęcia.