Plany MTD Poland

W dniu 25 listopada, w Strykowie firma MTD Poland zorganizowała dla współpracujących z nią centrów ogrodniczych specjalną konferencję podsumowującą ostatni sezon sprzedaży i przedstawiającą strategię rozwoju dystrybutora marek Wolf Garden i MTD. – Firma w przyszłym roku planuje m.in. aktywniej promować mieszanki nasion traw i nową linię ekologicznego sprzętu zmechanizowanego Blue Power – mówi Krzysztof Grabowski, dyrektor handlowy MTD Poland – Ponadto placówkom, które zdecydują się rozpocząć lub kontynuować z nami współpracę zamierzamy zaoferować bardzo korzystne warunki zakupu zarówno sprzętu zmechanizowanego, jak i narzędzi ręcznych. Dodatkowo punkty sprzedaży mogą liczyć na wsparcie w postaci materiałów POS – podsumowuje.
Warto nadmienić, że MTD Poland planuje również wdrożyć do sklepów i centrów ogrodniczych strategię shop-in-shop i wspomagać placówki detaliczne w sprzedaży oferowanego asortymentu. Prezentację szerokiej oferty produktów firmy zwieńczył uroczysty bankiet, na który zaproszeni zostali wszyscy partnerzy handlowi MTD Poland.  
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: