W dniu 25 listopada, w Strykowie firma MTD Poland zorganizowała dla współpracujących z nią centrów ogrodniczych specjalną konferencję podsumowującą ostatni sezon sprzedaży i przedstawiającą strategię rozwoju dystrybutora marek Wolf Garden i MTD. – Firma w przyszłym roku planuje m.in. aktywniej promować mieszanki nasion traw i nową linię ekologicznego sprzętu zmechanizowanego Blue Power – mówi Krzysztof Grabowski, dyrektor handlowy MTD Poland – Ponadto placówkom, które zdecydują się rozpocząć lub kontynuować z nami współpracę zamierzamy zaoferować bardzo korzystne warunki zakupu zarówno sprzętu zmechanizowanego, jak i narzędzi ręcznych. Dodatkowo punkty sprzedaży mogą liczyć na wsparcie w postaci materiałów POS – podsumowuje.
Warto nadmienić, że MTD Poland planuje również wdrożyć do sklepów i centrów ogrodniczych strategię shop-in-shop i wspomagać placówki detaliczne w sprzedaży oferowanego asortymentu. Prezentację szerokiej oferty produktów firmy zwieńczył uroczysty bankiet, na który zaproszeni zostali wszyscy partnerzy handlowi MTD Poland.
Plany MTD Poland
Previous post
Next post
Centrum ogrodnicze XXI wieku z COMPO
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA