PSCO szkoli

Jakie są nowe przepisy dotyczące reklamacji? Jakie zmiany zostały wprowadzone w prawie pracy? Jak właściwie pielęgnować rośliny w punkcie sprzedaży? – Odpowiedzi na te pytania już 26 lutego poznają uczestnicy szkolenia przygotowanego przez zarząd PSCO wraz z Międzynarodowymi Targami Ogrodniczymi w ramach Akademii Dobrego Centrum Ogrodniczego

Szkolenie odbędzie się podczas pierwszego dnia targów Gardenia, 26 lutego w Sali Niebieskiej. Przewidziane są dwa cykle – dla pracowników centrów ogrodniczych oraz dla właścicieli i menedżerów placówek.

Część przeznaczona dla pracowników trwać będzie od 9:30 do 12:15. Wojciech Bartnicki, przedstawiciel na teren Polski firmy Bruno Nebelung GbmbH wygłosi wykład „Nasiona i cebulki: podstawowe informacje dla sprzedawców”. O pielęgnacji roślin w punktach sprzedaży opowie Katarzyna Łazucka-Cegłowska z Gospodarstwa Szkółkarskiego Łazuccy.

– Koszt szkolenia to 120 zł brutto, dla członków PSCO 100 zł brutto. Dodatkowo przewidziane są 20% zniżki dla trzeciego i kolejnego pracownika – mówi Marta Szramka, kierownik biura PSCO.

W drugiej części zaadresowanej do menedżerów i właścicieli pierwsze wystąpienie „Prawo pracy: co może, a czego nie może pracodawca” zarezerwowano dla Anny Fitzgerald z Centrum Fitzgerald Sp. z o.o. Andrzej Piróg z Adept S.C. przybliży z kolei uczestnikom nowe przepisy prawne dotyczące reklamacji. Szkolenie potrwa od 13:00 do 17:30. – Cena tego bloku szkoleniowego wynosi 150 zł brutto, dla członków PSCO 120 zł brutto. Także przewidziane są 20% zniżki dla trzeciego i kolejnego pracownika – dodaje Marta Szramka.

 

Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.psco.org.pl. Można go otrzymać też mailowo – kontakt na biuro@psco.org.pl.

REKLAMA