Już w styczniu redakcja „Biznesu Ogrodniczego” opublikuje raport specjalny „Nawozy i środki ochrony roślin” – obszerną analizę aktualnej sytuacji w jednej z najważniejszych dla branży kategorii asortymentowej.
Nowi gracze na rynku, prezentacje nowości produktowych, unikatowe oferty dla dystrybutorów i najlepsze kampanie marketingowe dedykowane nawozom, środkom ochrony rośli i preparatom biobójczym już w styczniu w „Biznesie Ogrodniczym”.
Nawozy to najbardziej konkurencyjna kategoria w branży, w której o miejsce na półkach dystrybutorów rywalizuje kilkadziesiąt firm. Na tym rynku wciąż pojawiają się jednak nowi gracze i nowe produkty, szybko powielane przez konkurencję. Co będzie motorem napędowym tej kategorii? Nowe pomysły na aplikację nawozów, nowe formulacje zwiększające skuteczność, nowe opakowania czy może rozwój segmentu nawozów BIO?
W przypadku środków ochrony roślin największe znaczenie mają natomiast zmiany prawne wpływające na skład preparatów. Czy w tym sezonie zmienił się skład najpopularniejszych ŚOR dla użytkowników nieprofesjonalnych? Jak będzie wyglądała ta oferta w kolejnych latach? Jakie nowe substancje czynne znajdziemy w produktach wprowadzanych na rynek?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w raporcie specjalnym „Nawozy i środki ochrony roślin”
ZAKRES TEMATYCZNY: nawozy, produkty poprawiające właściwości gleby, środki ochrony roślin, preparaty biobójcze, repelenty i asortyment uzupełniający – opryskiwacze, siewniki do nawozów czy odzież ochronna.
TERMIN na rezerwację powierzchni reklamowej: do 10 stycznia.