Rekordowe wydarzenie

 Pobite rekordy zamówień, sprzedaży i duża frekwencja – tak w skrócie można podsumować XV edycję Targów HORTICO, które w minioną sobotę odbyły się w Rzeszowie. Po raz kolejny przedstawiciele HORTICO spotkali się ze swoimi najlepszymi klientami oraz największymi dostawcami z branży ogrodniczej. Przedstawiciele ,,Biznesu Ogrodniczego” uczestniczyli w wydarzeniu

 

Spotkanie odbyło się w dniach 7-8 stycznia 2017 w hotelu Rzeszów. Uczestnicy wydarzenia mogli w jednym miejscu zapoznać się z ofertą 49 firm. Była to również doskonała okazja do wielu rozmów biznesowych oraz podsumowania minionego sezonu. Obecni na Targach wystawcy zaprezentowali swoje najlepsze produkty, a klienci mieli okazję zaopatrzyć się w nie na preferencyjnych warunkach. Podczas eventu nie zabrakło atrakcji. W czasie uroczystego bankietu organizatorzy nagrodzili uczestników w kilku kategoriach: m.in. klientów, który złożyli największe zamówienia oraz dostawców – zwycięzców w kategoriach najładniejsze stoisko, produkt targów oraz największa sprzedaż podczas targów. Jak co roku przyznano także klientom nagrody w ramach  projektu „Składaj zamówienia – wygrywaj nagrody” za zamówienia składane przez cały 2016 rok przez platformę internetową.

 

–  Jak co roku Targi HORTICO oceniamy bardzo dobrze. Ich organizacja jest na najwyższym poziomie, a co najważniejsze to jedne z tych wydarzeń, na które klienci przyjeżdżają w konkretnym celu – zatowarowanie. W tym roku nasze stoisko odwiedziło sporo osób, które złożyły zamówienia oraz deklaracje zamówień. Na targach przedstawiliśmy specjalną ofertę dedykowaną centrom ogrodniczym, zawierającą dwie nowe ekspozycje na stojakach półpaletowych. Pierwsza to stojak na narzędzia hartowane, wyposażony w tester do szpadli, dzięki któremu klient może sam – już w sklepie – sprawdzić wytrzymałość i właściwości narzędzi Heavy Duty. Z kolei druga – stojak wiosenny – pozwala na stosunkowo niewielkiej powierzchni eksponować i przechowywać niezbędne narzędzia ogrodnicze – mówi Agnieszka Cerapińska, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Pawłowski.

 

– To były jedne z bardziej udanych Targów zorganizowanych przez HORTICO. Pomimo złych warunków pogodowych większość klientów zwłaszcza z trzech regionów – Wrocław, Lublin i Rzeszów dotarła. Nasze stoisko, na którym zaprezentowaliśmy szeroką ofertę produktową cieszyło się sporym zainteresowaniem, a rozmowy z klientami napawają nas optymizmem. Co nas cieszy to fakt, że nowi klienci hurtowi HORTICO, którzy jeszcze z nami nie współpracują również byli zainteresowani naszą ofertą. Wzrok klientów najbardziej przyciągały z racji mody na ekologię produkty BIO, zwłaszcza podłoża z nawożeniem organicznym. Ponadto zauważyliśmy, że nie maleje zainteresowanie naszymi podłożami z linii Bella– mówi Wojciech Grabowski, dyrektor ds. handlowych w firmie Hydrokomplet.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie