Nowe logo, szata graficzna oraz rozbudowana zawartość pod względem tematycznym. Na rynku pojawiło się wakacyjne wydanie dwumiesięcznika SlowLife Food & Garden. Nowy jest także redaktor naczelny. Został nim Marek Jerzak pracujący wcześniej między innymi dla Agory oraz Axel Springer
Pismo dotyka tematów związanych ze zdrowym odżywaniem oraz coraz popularniejszym trendem slow food. Tematyka ta jednak nie dominuje. Wydawca chce bowiem traktować „slow” nie tylko jedzenie ale i całe życie.
– To pierwsza pozycja na rynku, która nie mówi „Chcesz żyć wolniej i spokojniej – wyjedź na wieś”. My zamiast tego mówimy „zrób sobie wieś w mieście skoro nie możesz wyjechać”. W ten sposób chcemy pokazać, że życie w polskim mieście może być zdrowsze, spokojniejsze, mniej komercyjne a bardziej kreatywne, a przez to dające więcej satysfakcji – mówi nowy naczelny Marek Jerzak.
I rzeczywiście. W najnowszym lipcowo – sierpniowym wydaniu znajdziemy przepis na to, jak odgruzować balkon i wyczarować na nim np. mały warzywnik. Dowiemy się czy w miejskich parkach można grillować i czy Warszawa potrafi być slow. Oprócz dziesiątek propozycji miejsc i wydarzeń, którymi w Polsce warto latem się zainteresować, dowiemy się czym są bomby podkładane przez Miejską Partyzantkę Ogrodniczą. Ponadto rodzima moda, design i pomysł na wakacje z plecakiem na Filipinach lub w kajaku… na polskiej rzece.
SlowLife Food & Garden wydawany jest przez Media Experts Sp. z o.o. w nakładzie 40 tys. egz. Jego cena to 5 zł. Pismo kierowane jest do ludzi młodych i w średnim wieku chcących odnaleźć dużo przyjemności z życia mieszkając w mieście, a także do wszystkich chcących nieco wyróżnić się swą nieszablonowością.
Kontakt dla mediów
Jolanta Kamińska
Sekretarz redakcji
„SlowLife Food & Garden”
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
Tel. 061 820 41 75
j.kaminska@slowlifepolska.pl