Spoga + Gafa 2012. Wielkie odliczanie

Zaledwie 3 miesiące pozostały do rozpoczęcia najważniejszych targów ogrodniczych w Europie Spoga + Gafa 2012 (2-4 września). W dniu 10 maja, w Kolonii odbyła się konferencja zorganizowana przez Koelnmesse, w której udział wzięli przedstawiciele mediów ogrodniczych z całego świata.  „Biznes Ogrodniczy” jako wiodący ogólnopolski miesięcznik branżowy, będący blisko liczących się dla sektora ogrodniczego wydarzeń  jako jedyny reprezentował polskie media ogrodnicze. – Tegoroczne spotkanie dotyczyło nie tylko targów Spoga + Gafa, ale również kondycji sektora ogrodniczego w całej Europie. Jako medium aktywnie wspierające rozwój branży ogrodniczej, czujemy potrzebę ciągłego monitorowania rynku i dostarczania czytelnikom najbardziej aktualnych i rzetelnych informacji z pierwszej ręki – podsumowuje Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”. Dane zebrane przez organizatorów targów pozwalają na wysunięcie bardzo optymistycznych prognoz odnośnie sektora ogrodniczego. W tym roku w Spoga + Gafa uczestniczyć będzie 2 tys. wystawców z 52 krajów. Ponad 80 proc. firm przyjedzie z zagranicy, m.in. z Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii i Polski.  Wszystkie stoiska zajmą łączną powierzchnię 207 tys. m². – Żadne inne wydarzenie branżowe nie przyciąga tak wielu przedsiębiorców oraz profesjonalistów działających w sektorze ogrodniczym w Europie – mówi Katharina Hamma, Chief Operating Officer Koelnmesse GmbH – Dzięki nim oraz bogatemu programowi  kreujemy nowe trendy i dostarczamy informacji o sytuacji w sektorze ogrodniczym – puentuje. W tym roku w „bulwarze pomysłów” prezentowane będą m.in. łatwe do wykonania materiały POS, pozwalające skutecznie zainteresować konsumentów ofertą. Zwiedzający będą mogli także zapoznać się z ofertą luksusowych mebli ogrodowych w dziale „garden unique”. Ponadto na targach odbędzie się również konkurs dla designerów „Dining Outdoors” – „Kuchnia na świeżym powietrzu”.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: