Spoga+Gafa 2012 odliczanie czas zacząć!

Zaledwie 2 miesiące pozostały do rozpoczęcia najważniejszych targów ogrodniczych w Europie Spoga + Gafa 2012. W dniach od 2 do 4 września 2012 roku na terenie Targów Koelnmesse trzeba po prostu być! Targi Spoga+Gafa staną się ponownie miejscem spotkania międzynarodowej branży ogrodniczej. Nie zabraknie na nich  inspiracji, ciekawych prezentacji produktów, niezwykłych wydarzeń i urozmaiconego programu imprez towarzyszących. Żadne inne wydarzenie branżowe nie przyciąga tak wielu przedsiębiorców oraz profesjonalistów działających w sektorze ogrodniczym w Europie
Organizatorzy targów Spoga + Gafa 2012 spodziewają się w tym roku ponad 2 tys. wystawców z ponad 52 krajów, którzy zajmą łączną powierzchnię 207 tys. m². Obecnie szacuje się, że ponad 80 proc. wystawiających się firm przyjedzie na targi spoza Niemiec, w większości z krajów takich jak Włochy, Holandia i Wielka Brytania. Warto zaznaczyć, że swój udział w imprezie targowej potwierdziło już prawie 40 polskich firm, w tym: Agrecol, Cellfast, Ceramik, Dajar, Kard, Kwazar, Marolex, Planta, Prosperplast i Ramp.
W ubiegłorocznej edycji wzięło udział 1774 firm z 57 krajów. Zagraniczne firmy stanowiły 81 procent wystawiających się. Targi odwiedziło ponad 36 tys. osób z ponad 100 krajów, z czego 59 procent stanowili goście z zagranicy. Trudno o lepszą rekomendację dla tej imprezy targowej, która co roku gromadzi profesjonalistów z całej Europy.
Redakcja „Biznesu Ogrodniczego” będzie aktywnie uczestniczyć w targach. Już w październikowym wydaniu miesięcznika znajdzie się obszerna fotorelacja. Warto przypomnieć, że 10 maja, w Kolonii odbyła się konferencja prasowa, zorganizowana przez Koelnmesse, w której udział wzięli przedstawiciele mediów ogrodniczych z całego świata.  „Biznes Ogrodniczy” jako wiodący ogólnopolski miesięcznik branżowy, będący blisko liczących się dla sektora ogrodniczego wydarzeń  jako jedyny reprezentował polskie media ogrodnicze. – Tegoroczne spotkanie dotyczyło nie tylko targów Spoga + Gafa, ale również kondycji sektora ogrodniczego w całej Europie. Jako medium aktywnie wspierające rozwój branży ogrodniczej, czujemy potrzebę ciągłego monitorowania rynku i dostarczania czytelnikom najbardziej aktualnych i rzetelnych informacji z pierwszej ręki – podsumowuje Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”, uczestnik tegorocznej konferencji.

 

www.spogagafa.com

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: