Spoga+Gafa – zapowiedź

Na terenie Koelnmesse w dniach 5-7 września będzie gościło ponad 2000 wystawców (w tym 35 firm z Polski) prezentujących produktowe innowacje i lifestyle’owe trendy ogrodnicze. Należy przy tym dodać, że tegoroczne targi zdominują wystawcy z zagranicy: w liczbie 1554 firm (77proc.); co świadczy o światowej randze imprezy.

Teren targów zdecydowano się podzielić 5 sektorów produktowych: garden creation (tworzenie ogrodów), garden living (życie w ogrodzie), garden care (pielęgnacja ogrodu), garden excellence (doskonałość ogrodowa), garden basic (podstawowe produkty ogrodnicze).
W halach 1, 2, 3 i 11 prezentowane będą innowacje dla architektury ogrodowej; w hali 5.1 odwiedzający zobaczą między innymi produkty do grillowania w ogrodzie; drobne dekoracje i akcesoria pokazywane będą w halach 9 i 10;  hale 6 i 7 zarezerwowano dla firm wytwarzających produkty do pielęgnacji ogrodu (podłoża, nawozy, narzędzia, sprzęt ogrodniczy); natomiast w halach 8 i 9 znajdą się produkty związane z działem architektury ogrodowej. Ponadto organizatorzy wyznaczyli dodatkowe obszary poświęcone najnowszym trendom przemysłowym: Barbecue Park (Park Grillowania), Beach and Water Sports Park (Park Sportów Wodnych i Plażowych), Garden Furniture Park (Park Mebli Ogrodowych).
W zorganizowanej z okazji targów konferencji brało udział 70 dziennikarzy z 16 europejskich krajów. Oliver Kuhrt, wiceprzewodniczący targów powiedział: – Czuję się zaszczycony faktem, że tak wielu z was przyjęło nasze zaproszenie i przybyło do Bensberg z 16 europejskich krajów, aby osobiście zasięgnąć informacji z pierwszej ręki odnośnie najnowszych trendów i kierunków rozwoju imprezy Spoga+Gafa. „Biznes Ogrodniczy” również czynnie uczestniczył w spotkaniu jako odpowiednie medium do kontaktu z polską branżą ogrodniczą.
W konferencji wzięły też udział liczne stowarzyszenia związane z branżą ogrodniczą i sportową, których wspólny mianownik stanowi wypoczynek. Pojawiły się między innymi: Niemieckie Federalne Stowarzyszenie Przemysłu Produktów Sportowych (Bundesverbrand der Deutschen Sportartikel-Industrie), Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Ogrodniczego (Industrieverband Garten), Stowarzyszenie Przemysłu Grillowego (Grillverband) oraz Europejskie Stowarzyszenia Handlu DIY (EDRA).

Znana jest już lista polskich wystawców, na której znalazło się 39 firm. Wszystkim tym, którzy chcą bezproblemowo dotrzeć na to święto branży, polski przedstawiciel targów Koelnmesse oferuje sprzedaż biletów targowych. Bilet  trzydniowy  w cenie 43 euro, dwudniowy 28 euro, a jednodniowy 19 euro. Bilety targowe są imienne. Ich zakupu można dokonać również online, pod adresem www.spogagafa.com. Na oficjalnej stornie targów znajduje się  kompletna baza hoteli partnerskich. Posiadacze biletów będą mogli również bezpłatnie poruszać się komunikacją miejską w czasie trwania targów. Targi Spoga + Gafa będą  otwarte dla odwiedzających od niedzieli 5 września do poniedziałku 6 września w godzinach 10-19 oraz we wtorek 7 września w godzinach 10-18. Wszystkich zainteresowanych przedstawiciele targów Koelnmesse zapraszają na stronę

REKLAMA
Targi Zieleń to życie