Spotkanie PNOS

„PNOS zanotował dobre wyniki sprzedażowe, mimo, że ubiegły sezon nie należał do najłatwiejszych, co było podyktowane, niesprzyjającą dla branży nasiennej pogodą ale przed nami wyzwania kolejnego i warto się na nich skupić” – tak Rober Bender, prezes PNOS Ożarów Mazowiecki rozpoczął spotkanie zorganizowane dla partnerów biznesowych, które odbyło się  27 września w Hotelu Folwark w Łochowie. Przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego” uczestniczyli w tym wydarzeniu

 

 

Podczas spotkania Robert Bender, prezes PNOS oraz Agnieszka Sudoł, dyrektor handlowy  podsumowali ubiegłoroczny sezon, przybliżyli plany  na nadchodzący oraz zaprezentowali nowości i plany marketingowe. Firma w sezonie 2017/2018 wprowadza nowy brand – Ogrodniczek – będzie to specjalna oferta promocyjna traw. Ważną częścią spotkania było przedstawienie całego zespołu firmy PNOS Ożarów Mazowiecki.

W ubiegłym sezonie PNOS Ożarów Mazowiecki dużo uwagi poświęcił  na działania marketingowe oraz  pracował na wzrost rozpoznawalności brandu.

– Duży nacisk kładziemy na to, aby być  blisko naszego klienta. Chcemy docierać z ofertą PNOS w miejsca, gdzie jest konsument.  Dlatego bierzemy udział w imprezach ogólnopolskich i lokalnych, poletkach pokazowych, dniach otwartych oraz imprezach i targach które organizują nasi Dystrybutorzy. Nie pomijamy także, ważnego kanału jakim w tej chwili jest internet. Dużą uwagę poświęcamy na współpracę z blogerami. Chcemy wykreować  w sieci jak najwięcej rozmów o branży,  nasionach i  o marce PNOS  – mówił Robert Bender.

Ważną częścią spotkania było przedstawienie oferty na sezon 2017/2018, która zostanie wzbogacona aż o 33 zupełnie nowe pozycje asortymentowe, Wśród nich są 4 odmiany własne PNOS: Papryka Jolanta,  Marchew Arleta oraz dwie odmiany ogórków: Lokata F1 i Traper F1. Poszerzona zostanie także  oferta nasion na kiełki  o 5 nowości:  czerwonego buraka liściowego, bazylię, fasolę adzuki, len oraz jarmuż. Agnieszka Sudoł podkreśliła, że kiełki i zioła są bardzo ważną częścią oferty, ponieważ zapewniają sprzedaż całoroczną. PNOS w ubiegłym sezonie, jako pierwsza firma nasienna, wprowadził także kiełkownicę – z wypukłą pokrywą, dzięki temu kształtowi rosnące kiełki jej nie podnoszą.

Podczas wydarzenia przybliżono także ofertę programów nasiennych. Kluczowa, sztandarowa jest seria nasion warzyw i  kwiatów – „Tradycja”, która  składa się z aż 670 pozycji warzyw i 327 pozycji kwiatów.  W ofercie PNOS są także Seria Nasiona na taśmie, w skład której wchodzą 24 najbardziej popularne odmiany warzyw,  Nasiona otoczkowane z aż  16 pozycjami asortymentowymi.  W sezonie 2017/2018 kontynuowana będzie  seria bestsellerów z Ożarowa. Ważną częścią oferty  PNOS są zioła, w tym program  Ogrodowa Apteka (zioła stosowane w ziołolecznictwie) oraz nasiona roślin miododajnych – program stworzony w trosce o dbałość i promowanie środowiska naturalnego pszczół.

Oczkiem w głowie firmy PNOS są nasiona, ale w ofercie znajdują się także nawozy do trawników, roślin kwitnących i uniwersalny.  PNOS zmienił  opakowania nasion dużego gramażu. W nowym sezonie 2017/2018 zostaną wprowadzone hermetyczne, niezwykle estetyczne opakowania typu doypack. Firma wprowadza także nowy brand – Ogrodniczek – będzie to specjalna oferta promocyjna traw.

PNOS proponuje partnerom handlowym pomoc w zorganizowaniu ekspozycji, do dyspozycji są ekspozytory i materiały reklamowe, które firma dostosowuje do potrzeb konkretnego punktu.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie