Święto Dyni po raz ósmy

Degustacja potraw z dyni, prezentacja egzotycznych, żywych motyli, kanarków, a także przejażdżki bryczką i wystawa żywności ekologicznej – m.in. takie atrakcje złożyły się na Święto Dyni, imprezę plenerową, która 13 września odbyła się w Centrum Ogrodniczym Werimax w Szamotułach. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele redakcji „Biznes Ogrodniczy”

W bogatym programie wydarzenia znalazły się również pokaz carvingu w dyni oraz prezentacje szkoły tańca Avocado, formacji Fenomen i Zumby. Nastrój licznie zgromadzonym uczestnikom umilał zespół „Pozoranci”.
Podczas Święta Dyni biorący udział w imprezie mogli zapoznać się z ofertą handlową partnerów Centrum Ogrodniczego Werimax. Swoje produkty przedstawiały firmy Agrecol, Agrimpex, Bros, Compo, INCO, Kwazar oraz Torseed.
– Przy organizacji Święta Dyni zaangażowani są wszyscy pracownicy firmy. Idea corocznego święta i pomysły są efektem ogromnego wkładu pracy całej załogi wraz z właścicielami. Wydarzenie ma na celu integrację, prezentację dorobku rzemieślników, twórców ludowych i artystów działających w naszym rejonie. W końcowym efekcie w sposób długofalowy reklamujemy nasze centrum ogrodnicze – mówi Piotr Werner, właściciel Centrum Ogrodniczego Werimax.

Jak uczestnicy oceniają Święto Dyni?   
– W Święcie Dyni uczestniczyłam po raz pierwszy i jestem pod dużym wrażeniem. Choć centrum ogrodnicze znajduje się na peryferiach małego miasta, tłumy odwiedzających potwierdziły zasadność organizacji tego typu imprez, które znakomicie skłaniają klienta do ponownych odwiedzin w placówce. Organizatorom – państwu Werner – należą się duże ukłony, a ich działania powinny stanowić wzór dla innych detalistów – mówi Elżbieta Lewandowska, wiceprezes firmy Torseed.

– Tegoroczna, ósma edycja wydarzenia potwierdziła potrzebę organizowania tego typu imprez w Szamotułach. Pozwalają lepiej przybliżyć klientom ofertę placówki detalicznej i skłonić ich do częstszych odwiedzin. Święto Dyni ma jeszcze jeden, pozabiznesowy walor – spaja lokalną społeczność – chwali imprezę Renata Aleksandrzak, dyrektor ds. sprzedaży w magazynie „Biznes Ogrodniczy”.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie