,,SZKÓŁKARSTWO – SZANSE I WYZWANIA”

W dniach 27-28 listopada w Warszawie, w Hotelu Plaza odbędzie się konferencja ,,SZKÓŁKARSTWO – SZANSE I WYZWANIA” skierowana do wszystkich zainteresowanych. Aktualna, praktyczna wiedza, rozwiązania wspierające prowadzenie szkółkarskiego biznesu, kontakty i wymiana doświadczeń. Dwa dni pełne ciekawego programu, dzielenia się doświadczeniami szkółkarzy praktyków, ale też wiedza z innych obszarów przydatna w prowadzeniu nowoczesnego gospodarstwa – marketingu i prawa. Będzie też okazja do kuluarowych rozmów i spotkań mniej formalnej atmosferze

W roli prelegentów praktycy i eksperci z Polski i zagranicy. Wśród nich także sami szkółkarze z wieloletnim doświadczeniem, ale też eksperci zupełnie spoza branży. Tematyka podzielona jest na kilka tematycznych obszarów: rośliny – – przyszłościowy asortyment z większości obszarów produkcji – drzewa liściaste, iglaki, trawy ozdobne, byliny oraz rośliny owocowe; ochrona, a w nim trudne w zwalczaniu choroby i szkodniki w uprawach szkółkarskich, nicienie – choroby i uszkodzenia, jakie wywołują, ale też pozytywne odziaływanie niektórych gatunków. Ponadto przedstawione zostaną alternatywne metody zwalczania chwastów oraz nowości techniczne w produkcji szkółkarskiej. Ciekawie zapowiada się blok dotyczący wody – zwłaszcza po tak suchym i upalnym lecie kwestie dotyczące nawadniania – wydajności, oszczędności i wdrażania sprawdzonych technicznych rozwiązań są szalenie aktualne. W programie nie zbraknie kwestii prawnych związanych z obowiązujących od 1 stycznia 2018 Prawem Wodnym. Najbardziej aktualne interpretacje i wyjaśnienia przedstawi specjalistka w zakresie orzecznictwa administracyjnego w dziedzinie gospodarki wodnej związana z Państwowym Gospodarstwem Wody Polskie.

Diagnozę trendów ekonomicznych, środowiskowych, społecznych, technologicznych i komunikacyjnych, oraz to w jaki sposób wpłyną na rozwój ogrodnictwa w bliższej i dalszej przyszłości.   Przedstawi uznana badaczka trendów Natalia Hatalska.  O tym jak budować wartości i marki szkółkarskich produktów i tworzyć historie, które pomagają sprzedawać opowie Paweł Tkaczyk – uznany specjalista w tym zakresie.

Szczegóły programu i warunki zgłoszeń na www.konferencjeszkolkarskie.pl

 

Organizatorami konferencji są Związek Szkółkarzy Polskich i Agencja Promocji Zieleni.

Sponsorzy wiodący to: Osmocote (ICL), MOdiform, Syngenta

Sponsorzy: Haifa, IPP Interplats Plastic Products, KiK Krajewscy, Ceres, Royal Brinkman (Rhizopon), container Centralen, Agrocare (Ekote)

Patroni: ENA, Instytut Ogrodnictwa

REKLAMA