Targi Home Decor w Poznaniu

W dniach 25-27 maja pawilon 3A na Międzynarodowych Targach Poznańskich zmieni się w międzynarodowe centrum wyposażenia i projektowania wnętrz. Wnętrzarskie nowości i inspiracje zaprezentuje 100 wystawców z 16 krajów.

HOME DECOR to od kilku lat najważniejsze w kraju wydarzenie w branży wykończenia
i wyposażenia wnętrz. Na targi rokrocznie przyjeżdża kilka tysięcy profesjonalistów, są wśród nich przedstawiciele marketów oraz sieci handlowych i hotelowych, projektanci, architekci wnętrz, deweloperzy. Na targach HOME DECOR zaopatrują się najwięksi dystrybutorzy mebli, dekoracji, tkanin i oświetlania, to stąd inspirację czerpią studia projektowe, to tu kreowane i testowane są wnętrzarskie trendy. Na HOME DECOR 2011 i Salonie Oświetleniowym LUMINEXPO nie zabraknie czołowych producentów, a nowości na nadchodzący sezon w branży tkanin, tekstyliów, dekoracji wnętrz i oświetlenia zaprezentują takie firmy jak Ado, Flokatex, Ridex, Eurofirany, Margo, Wisan, Belldeco, Hanipol, Prim, Ewax, Adpal, Topmet, Bettina czy Strima.

Biznes od wnętrza
HOME DECOR to przede wszystkim wydarzenie biznesowe, formuła targów została przygotowana
z myślą o potrzebach wystawców i komforcie profesjonalistów licznie odwiedzających targi. W tym roku do ich dyspozycji oddany został specjalny system umożliwiający wcześniejsze zaplanowanie targowych spotkań za pomocą internetowej aplikacji. Dodatkowym udogodnieniem będzie także program Hosted Buyers, w ramach którego kluczowi klienci będą mieli możliwość skorzystania z szeregu przywilejów ułatwiających przyjazd na targi i pobyt w Poznaniu. Organizatorzy zadbali również o merytoryczną stronę targowego spotkania. Ekspozycję tegorocznych targów urozmaicą wystawy oraz warsztaty i seminaria przygotowane z myślą o profesjonalistach. Przygotowano kilka bardzo ciekawych propozycji dla osób zainteresowanych poszukiwaniem branżowych nowinek
i pogłębianiem fachowej wiedzy.

Chodź, pomaluj mój świat!
Na przestrzeni HOME DECOR 2011 zaaranżowana zostanie wystawa prezentująca najnowsze, nietuzinkowe kolekcje tkanin, mebli i dodatków do wyposażenia domu. Pod hasłem NON STOP COLOUR powstanie nasycona, barwna przestrzeń, zapewniająca relaks, bezpieczeństwo i komfort. Specjalnie na potrzeby wystawy zaprojektowana została kolekcja mebli  „SIEDEM HOME”. Składa się ona ze stolików komód i bibliotek wykonanych  z płyt meblowych firmy Egger oraz siedzisk obitych tkaninami firmy Ridex. Meble te o zaskakujących i nieoczywistych formach, okażą nie tylko wyjątkowo piękne, ale i niezwykle praktyczne. Autorką kolekcji jest  Agnieszka Morawiec, która prowadzi własną „Pracownię Projektową Siedem”, gdzie realizuje projekty wnętrz, mebli, projekty graficzne.

Wehikuł Wolfganga Gruschwitza.
Jak będą kształtowały się w przyszłości zakupy? Jak będą wyglądały sklepy? Jaką rolę odgrywa dostęp i nasza aktywność w Internecie? W swoim  45  minutowym wystąpieniu na targach HOME DECOR, Wolfgang Gruschwitz, guru Visual Merchandisingu, założyciel i właściciel   firmy Gruschwitz GmbH, spojrzy w przyszłość pokaże, jak motywować klientów i zwiększać ich entuzjastyczne nastawienie do zakupów. Porywające prezentacje produktów? Proponowanie pewnych historyjek? Kreowanie dobrze rozpoznawalnych przestrzeni sprzedaży? Dobrze zrównoważone i zróżnicowane metody marketingowe? Podczas wykładu dowiemy się, co tak naprawdę w dzisiejszych czasach jest kluczem do handlowego sukcesu. „Clicks Meet Bricks”, 26 maja, godz. 12:00-12:45, pawilon 3A

e-sklep w praktyce
Podczas warsztatów „skuteczna e-sprzedaż” będzie można dowiedzieć się jak internauta postrzega stronę www i e-sklep. Przedstawione zostaną również sposoby monitorowania klienta w Internecie oraz podpowiedzi jak stworzyć skuteczną nawigację w e-sklepie, tak, aby klient kupił więcej. Udział w warsztatach to gwarancja zdobycia umiejętności i wiedzy pozwalającej stworzyć i rozwinąć swój własny e-biznes. Szkolenie poprowadzi dr Marek Borowiński, konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. „Skuteczna e-sprzedaż”, 25 maja, godz. 14:00-17:00, pawilon 3A

Misja: sprzedaż
Co zrobić, by zwiększyć liczbę klientów odwiedzających nasz sklep nawet w czasie, gdy większość sklepów odnotowuje spadek odwiedzin konsumentów? Jak podnieść odsetek klientów robiących u nas zakupy? Jakie narzędzia marketingowe warto zastosować, by osiągnąć efekty sprzedażowe przy niewielkich nakładach finansowych? Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie poprzez akcje promocyjne w miejscu sprzedaży, podczas targów HOME DECOR, opowie Jerzy Osika, właściciel
i prezes firmy Promedia. „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie poprzez akcje promocyjne w miejscu sprzedaży”, 26 maja, godz. 13:00-13:45, pawilon 3A

Chroń swój DESIGN
Design to w branży wnętrz sprawa szczególnie istotna, często decydująca o przewadze konkurencyjnej firmy. Dobry wzór to jednak nie wszystko, kluczową rolę dla utrzymania przewagi konkurencyjnej niejednokrotnie odgrywa umiejętność ochrony projektu przed nieuczciwymi praktykami konkurencji. Podczas targów HOME DECOR zaplanowano wykład poświęcony tej kwestii – ochronie wyglądu produktu i wzornictwa przemysłowego w Polsce i UE . Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, rzecznik patentowy oraz Joanna Piłka, specjalista ds. wzornictwa przemysłowego podczas niespełna godzinnego wystąpienia opowiedzą jak skutecznie chronić produkt, jak dochodzić swoich praw oraz jak zapobiec wykorzystaniu swojego dorobku intelektualnego przez konkurencję. „Chroń swój Design”, 25 maja, godz. 13:00-13:45, pawilon 3A

Wnętrza, Wzornictwo, Architektura!
Odwiedzający targi HOME DECOR będę mieli również wyjątkową okazję uczestniczyć w prestiżowych wydarzeniach dedykowanych wzornictwu i architekturze. W dniach 25-28 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w bezpośrednim sąsiedztwie ekspozycji HOME DECOR, zlokalizowane zostały cieszące się dużym uznaniem w środowisku projektantów wydarzenia: arena DESIGN i Targi Designu moodFORM. Na entuzjastów designu czekać będą wystawy, konkursy, wykłady i spotkania ze światowej sławy architektami i projektantami. Wśród gości specjalnych wydarzenia znajda się m.in. Wolf D. Prix, jeden z najważniejszych przedstawicieli dekonstruktywizmu w architekturze, Werner Aisslinger, autor takich realizacji jak innowacyjny Loft Cube i  juror prestiżowej nagrody  Lucky Strike Designer Awards, czy Hartmut Esslinger, założyciel legendarnego Frog Design.

Zaplanuj zwiedzanie!
HOME DECOR 2011 będzie można odwiedzać w dniach 25 i 26 maja w godzinach 10:00 – 18:00, a w piątek 27 maja w godzinach 10:00-16:00. Na teren targów HOME DECOR będzie można wejść przez Hol Wschodni (ul. Głogowska) lub Wejście Północne (ul. Bukowska). Do dyspozycji gości HOME DECOR będzie również strzeżony parking, zlokalizowany w pobliżu terenów targowych, przy ulicy Matejki.

W Internecie taniej!
Przed przyjazdem na targi warto zakupić tańszy bilet elektroniczny korzystając z uruchomionej przez Międzynarodowe Targi Poznańskie platformy www.mtp24.pl.  Za jej pośrednictwem można również zgłosić chęć udziału w targach poprzez wypełnienie i wydrukowanie ankiety rejestracyjnej będącej podstawą do zakupu biletu w kasie, przy wejściu na teren ekspozycji. Aby korzystać z serwisu wymagana jest jednokrotna rejestracja i ustalenie indywidualnego hasła dostępu.

Organizator: Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
Patronat Honorowy: Ministerstwo Gospodarki
Główny Patronat Medialny: Wydawnictwo Murator

Więcej informacji: www.homedecor.pl
Kontakt dla mediów:  Anna Adamska, tel. +48 61 869 2630, e-mail: anna.adamska@mtp.pl
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: