Targi Mrówki

Przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego”  wzięli  udział w targach zatowarowaniowych zorganizowanych przez Grupę Polskich Składów Budowlanych. Spotkanie odbyło się  w Kielcach  w dniach 19-20. marca

Grupa Polskie Składy Budowlane SA od 12 lat organizuje wewnętrzne targi, wyłącznie dla partnerów sieci PSB – sklepów Mrówka i dostawców Grupy PSB.

– Już po raz piąty wzięliśmy udział w targach. Z roku na rok to spotkanie jest coraz większe. Widać wyraźnie, że dział ogród staje się coraz ważniejszy dla Grupy PSB Mrówka i jest rozwijany – podsumowuje Mariusz Niepokój, kierownik ds. sprzedaży w firmie Cellfast.

W ubiegłym roku w targach uczestniczyło  290 partnerów: dostawców, ponad 340 firm kupieckich, łącznie ok. 3,5 tys. osób i zawarto niemal 7,9 tys. kontraktów na kwotę 189 mln zł.

– W targach wzięło udział bardzo dużo zwiedzających, którzy składali konkretne zamówienia. Z przeprowadzonych rozmów wiem, że z roku na rok w spotkaniu bierze udział coraz więcej operatorów z branży ogrodniczej.  Targi oceniam jako cenne źródło pozyskania informacji na temat tego, jak rozwija się dział ogród w tym kanale sprzedaży – podsumowuje Renata Aleksandrzak, dyrektor ds. sprzedaży „Biznesu Ogrodniczego” po raz pierwszy uczestniczyła w tej imprezie.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: