Tysiące artykułów dekoracyjnych, 136 wystawców, dwa dni targowe – 19 maja zakończyły się jedne z największych w Polsce Targów Szkła i Ceramiki Vitrel. – Wiosenno-letnia edycja imprezy w Mikołajkach już po raz szósty zgromadziła wystawców i zwiedzających z całego kraju – mówi Elżbieta Ziarnicka, organizatorka targów. – Formuła spotkania jest tak przygotowana, aby w kameralnych warunkach kontrahenci mogli podejmować rozmowy biznesowe z dostawcami, którzy w tym roku zaprezentowali wyjątkowo piękny asortyment – podkreśla.
Wśród wystawców znaleźli się zarówno stali bywalcy, jak i ci nowi, którzy poprzez obecność na targach chcieli zdobyć swoich pierwszych odbiorców. – Branżą decor zajmuje się od niedawna. Po wielu latach udało mi się zająć bliską sercu branżą – powiedziała Katarzyna Fogler, właścicielka firmy ProfiDecor. – Vitrel to pierwsza odsłona mojej oferty, której forma właśnie tutaj może zostać oceniona a później zweryfikowana – dodaje.
Podobnego zdania byli Karolina i Łukasz Brzozowscy, właściciele firmy Forma-Ceramika, uznanego na zachodzie producenta donic. – W najbliższym czasie priorytetowym będzie dla nas wejście na rynek krajowy. Dostrzegliśmy jego potencjał, a w jego wykorzystaniu pomoże nam zdobywane przez lata doświadczenie – podkreślają.
Wśród stałych wystawców znaleźli się m.in. firmy takie jak AZ Decor czy Regnum. – Tutaj po prostu trzeba być – stwierdził Leszek Dąbrowski, właściciel firmy AZ Decor. – Każdy kontakt z klientem jest dla nas ważny, dlatego tak chętnie uczestniczymy w tego typu spotkaniach – podkreśla. Dla Małgorzaty Nadolskiej targi Vitrel są okazją do zaprezentowania nowości produktowych, które w tym roku wyraźnie zorientowane były na centra ogrodnicze. – Proponujemy kosze piknikowe, zastawę stołową i wszystko to, co uatrakcyjni biesiadowanie w ogrodzie – pointuje.
Patronem medialnym targów był miesięcznik „Biznes Ogrodniczy”, który na łamach poczytnej rubryki Decobiznes promuje ideę prowadzenia w centrum ogrodniczym działu artykułów dekoracyjnych. – Naszą obecnością na targach pokazaliśmy wystawcom, jaki potencjał drzemie w centrach ogrodniczych – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika. – Rolą mediów handlowych jest bowiem wyznaczanie trendów, poszerzanie horyzontów, a przede wszystkim wskazywanie nowych kanałów dystrybucji – podkreśla.
Już dziś organizatorzy targów zapraszają na drugą, jesienno-zimową odsłonę Vitrela. – 27 i 28 września w Zakopanem – Hotel Kasprowy – spotkamy się po raz drugi i weźmiemy udział w prawdziwym festiwalu artykułów dekoracyjnych, w tym bożonarodzeniowym – mówi Elżbieta Ziarnicka. – Każde centrum ogrodnicze, które poważnie myśli o rozwijaniu działu decor powinno tam być – pointuje organizatorka.
Targi Vitrel Mikołajki 2011
Poprzedni wpis
Następny wpis