Wystawców – 163, zwiedzających – blisko 6 000, zagospodarowana powierzchnia wystawiennicza – 3 000 mkw. Tak prezentują się statystyki Targów Vitrel, które w dniach od 27 do 28 odbywały się w Zakopanem. – Cieszy nas doskonała frekwencja, na którą wpływ miała nie tylko pogoda, ale przede wszystkim praca zarówno organizatorów, jak i samych wystawców – podkreśla Elżbieta Ziarnicka, organizatorka targów. Wśród zwiedzających, a jednocześnie potencjalnych klientów, pojawili się nie tylko przedstawiciele galeriowych sklepów z upominkami. W gronie zainteresowanych z roku na rok przybywa właścicieli centrów ogrodniczych, dla których dział z artykułami dekoracyjnymi staje się coraz ważniejszy. – Przyjeżdżamy do Zakopanego od kilku lat, szukamy nowości i właśnie tutaj je znajdujemy – mówi Marek Jeczeń, właściciel Centrum Ogrodniczego Mar w Wałbrzychu. – Sama sprzedaż artykułów dekoracyjnych, szczególnie w okresie bożonarodzeniowym stanowi dla nas swoisty motor, który w tym okresie napędza handel – dodaje. Wśród wystawców pojawili się producenci ceramiki i szkła, importerzy artykułów dekoracyjnych, a także operatorzy z branży AGD.
Targi Vitrel w Zakopanem
Previous post
Next post
Październikowe wydanie „Biznesu Ogrodniczego” już na rynku!
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA