W okresie jesienno-zimowym centra ogrodnicze powinny zostać wypełnione donicami! To w tym okresie wzrasta popyt na kwiaty doniczkowe, klienci poszukują nowości i chętnie je kupują. Przedstawiamy topowe donice polecane przez wybrane firmy. Które z nich zapewnią sukces w sprzedaży?
Klienci oczekują donic, które cechuje wysoka jakość, przystępna cena, oryginalny design i bogactwo kolorów. Dominuje tradycyjna kolorystyka ziemi, ale modne są także donice w zdecydowanych barwach, takich jak czerwień, czerń srebro czy klasyczna biel. Ponadto ważna jest jakość materiału, z którego są wykonane. Choć poza donicami z tworzyw sztucznych klient ma do wyboru produkty z drewna, stali, ceramiki czy aluminium, to jednak te pierwsze cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Bardzo popularne są doniczki z systemem samonawadniania – to praktyczne rozwiązanie, poprawiające komfort klientów, którzy mogą zapomnieć o podlewaniu, mogą także wyjechać bez obaw, że po powrocie zastaną zasuszone kwiaty.
Dodatkowe korzyści
Wojciech Lemieszka, wyłączny dystrybutor Donice Lindesberg
Klienci coraz częściej biorą pod uwagę nie tylko piękny i oryginalny wygląd donic, ale szukają rozwiązań, które mogą dostarczyć dodatkowych korzyści. Nabywcy cenią sobie donice z materiałów bardzo dobrej jakości, trwałe, odporne na warunki atmosferyczne oraz dodatkowo chroniące system korzeniowy przed mrozem i upałem. Coraz ważniejszy staje się również aspekt ekologiczny oraz możliwość recyklingu materiału, z którego są wykonane. Klienci wybierają donice również w dużych rozmiarach, w związku z tym ważną cechą stała się też waga produktu. Istotna jest łatwość ich przenoszenia w dowolne miejsce i możliwość szybkiej zmiany aranżacji.