Święty spokój w Twoim ogrodzie – to nazwa wspólnej kampanii marketingowej firm NAC, Rolimpex, EkoDarPol i Athena. Umowę o współpracy przedsiębiorstw podpisano na poznańskich targach Gardenia. Tam też premierę miało wspólne stoisko wystawowe firm
Ideą współpracujących firm jest wzajemna promocja i dotarcie do szerszego grona odbiorców. Celem jest stworzenie komplementarnej oferty, w której ogrodnik hobbysta znajdzie wszystko, co jest niezbędne do pielęgnacji trawnika – od podłoży po sprzęt i środki do pielęgnacji. – Ufamy, że w wyniku tej synergii efekt podejmowanych przez nas wspólnie działań będzie większy, niż gdybyśmy prowadzili je indywidualnie – podkreśla Marcin Pruczkowski, dyrektor do spraw zarządzania i marketingu w firmie EkoDarPol.
Jakie będą kolejne wspólne kroki firm NAC, Rolimpex, EkoDarPol i Athena? – Po wspólnym stoisku wystawowym, kolejnym zamiarem jest dotarcie z informacją o współpracy do jak najszerszego grona klientów. Odpowiednie materiały znajdą się m.in. na billboardach w całej Polsce. W prasie ukaże się wspólny layout reklamowy, a od marca będziemy obecni w telewizji TVN oraz Polsat – informuje Jarosław Wójtowicz, dyrektor handlowy w firmie Rolimpex.
Na zdjęciu:
Od lewej: Piotr Skrzypek, dyrektor ds. Rozwoju w firmie TOP FARMS Sp. z o.o, Jorgos Apostolu, właściciel firmy Athena, Marcin Przytulski, dyrektor zarządzający NAC, Zbigniew Zubala, właściciel firmy EkoDarPol, Tomasz Zdziebkowski, prezes zarządu Grupy Top Farms i Paweł Zakrzewski, prezes Rolimpex