Westland zmienia branżę ogrodniczą

11 miast, 2 miesiące – tak zapowiada się ambientowa kampania firmy Westland w Polsce.  „Uciekająca Paczka”, bo o niej mowa w miniony weekend poruszyła mieszkańców Poznania, Krakowa i Wrocławia

 „Uciekająca Paczka” jest częścią niezwykle imponującej kampanii promującej wejście nowego gracza na polski rynek. To inicjatywa, o której warto wspomnieć, ponieważ jest ważnym krokiem na drodze do zmiany podejścia w promocji produktów w branży ogrodniczej. Uczestnicy targów oraz mieszkańcy Poznania w piątek w centrum miasta i na terenie MTP  spotykali biegające kwiaty i  dwóch ogrodników z ogromną paczką Gotowego Podłoża Uniwersalnego Grow Sure. Cały Poznań bawił się w podchody z tajemniczą paczką. Kwiaty prosiły przechodniów o zabranie ich do domu, zasadzenie w doniczce, na balkonie, a przede wszystkim o pomoc w szukaniu ogromnej paczki. Ten zupełnie nowy w branży ogrodniczej event miał przypomnieć wszystkim o zbliżającej się wiośnie i pracach związanych z ogrodnictwem, przesadzaniem kwiatów oraz odżywianiem roślin. Ekipa „Uciekającej Paczki” odwiedzi 11 miast w Polsce. Informację o aktualnej lokalizacji grupy można uzyskać u Luizy Szymańczak pod numerem telefonu 501 047 698.

– Event spotkał się z dużym zainteresowaniem przechodniów i nie tylko. Pasażerowie autobusów, tramwajów byli również żywo zainteresowani ciekawym wydarzeniem. Grupa ambientowa wywołuje bardzo pozytywne reakcje i przykuwa uwagę. Przechodnie chętnie włączali się do zabawy – opowiada Katarzyna Pogorzelska, dyrektor agencji marketingowej, która odpowiada za organizację całej akcji.

Dodatkowo eventom towarzyszy konkurs na facebooku. Każdy, kto spotka kwiatki, może zrobić sobie zdjęcie  z  tablicą z napisem „Westland obiecał, że jeśli zbiorę 1000 głosów, to dostanę Domowy Ogródek Grow Sure w prezencie. Dzięki Waszym głosom na moim balkonie wyrosną świeże pomidory, zioła i warzywa. Głosujcie!”. W specjalnie stworzonej zakładce konkursowej na www.facebook.com/WestlandPolska uczestnicy znajdą swoje zdjęcie, na które będą mogli oddać głos i polecić znajomym do głosowania.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie