Już 16 stycznia 2014 roku po raz drugi spotkają się Producenci, Dystrybutorzy i Importerzy Sprzętu Ogrodniczego, aby wspólnie stworzyć metodologię badań rynku sprzętu ogrodniczego w Polsce. Wydawnictwo Media Experts, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, które zainicjowało te działania, podjęło się także roli koordynatora tego przedsięwzięcia
Polski rynek sprzętu ogrodniczego zmienia się bardzo dynamicznie. Konkurujące ze sobą firmy chcą połączyć siły na rzecz wspólnego celu, jakim jest uzyskanie wiarygodnych danych dotyczących rynku. Pierwsze spotkanie odbyło się w Poznaniu 25 września. Był to ważny krok do stworzenia metodologii badań rynku sprzętu ogrodniczego w Polsce. Wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele firm: BHU A. Krysiak, Bosch, Briggs & Stratton, GGP Polska, NAC i Victus-Emak. Podczas spotkania ustalono wstępne założenia projektu badań rynkowych tej kategorii. Wyniki badań, w przygotowanie których włączyliby się najważniejsi operatorzy na rynku, stałyby się dla wszystkich uczestniczących w projekcie firm podstawowym narzędziem do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych.
Kolejne spotkanie w szerszym gronie odbędzie się w Poznaniu 16 stycznia 2014 roku. Miejsce oraz dokładna godzina zostaną podane do końca listopada. Już teraz można składać deklarację uczestnictwa w tym wydarzeniu.