Wiosenne wydanie Garden&Trends już wkrótce!

Maja Popielarska została twarzą targów Green Days, będzie również na okładce wiosennego wydania magazynu Garden&Trends, które zostanie rozdane podczas targów

Już 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo odbędzie się druga edycja targów Green Days. Magazyn Garden&Trends jest patronem medialnym wydarzenia, a  „Biznes Ogrodniczy” głównym patronem branżowym . Twarzą targów została znana i lubiana autorka programów telewizyjnych o aranżacji i pielęgnacji ogrodów Maja Popielarska, która w sobotę 24 marca  przeprowadzi warsztaty otwarte dla wszystkich odwiedzających.

Targi Green Days Międzynarodowe Dni Zieleni 2018 biegną dwutorowo – B2B oraz B2C, adresowane są zarówno do branży ogrodniczej oraz architektów krajobrazu, jak również do wszystkich miłośników ogrodnictwa, posiadaczy domów i ogrodów. Pierwszy dzień targowy nastawiony jest na wydarzenia stricte branżowe dla profesjonalistów oraz panele biznesowe. Motywem przewodnim wydarzenia w strefie biznesu mają być technologie 4.0 – czyli proces cyfryzacji i digitalizacji sprzedaży; w strefie naukowej – transfer wiedzy i komercjalizacja wyników badań; w strefie konsumenckiej – prezentacje produktowe. W tym samym terminie na połączonej łącznikiem hali odbywać będą się targi House Days – dedykowane branży budowlanej, skupiającej się na tematyce budownictwa jednorodzinnego oraz aranżacji wnętrz

 

Podczas  gali wieczornej 23 marca odbędzie się uroczyste wręczenie statuetek KREATORÓW GardenTrendów . Aby wziąć udział w konkursie należy do 15 lutego br. przesłać na adres

redakcja@gardentrends.pl zgłoszenie produktu zawierające nazwę producenta, zdjęcie produktu w jakości do druku oraz jego opis o objętości nie większej niż 500 znaków ze spacjami.

 

Z okazji jubileuszu wyróżnień magazynu ,,Garden&Trends” po raz pierwszy zostaną przyznane KREATORY SPECJALNE – spośród  najciekawszych produktów prezentowanych na targach Green Days wyłonimy te o największym potencjale marketingowym i handlowym, które są przykładem kreatywnego podejścia do oczekiwań i potrzeb konsumentów.

 

Laureatów wybierze redakcja magazynu „Garden&Trends”, biorąc pod uwagę takie kryteria, jak innowacyjność, jakość wykonania, design, unikatowość produktu na rynku oraz kreatywność w przygotowaniu komunikacji marketingowej.

 

Wszystkie produkty zgłoszone do konkursu KREATORÓW GardenTrendów

powinny precyzyjnie odpowiadać na oczekiwania nowoczesnego konsumenta oraz kreować jego potrzeby, przyczyniając się do rozwoju całej kategorii produktów ogrodniczych.

 

Wszyscy laureaci konkursu, obok prezentacji produktów na łamach wiosennego wydania magazynu „Garden&Trends”, otrzymają także pakiet promocyjny uwzględniający kampanię w mediach społecznościowych oraz na łamach miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”. Będą także upoważnieni do wykorzystywania logotypu KREATORÓW GardenTrendów w swoich materiałach promocyjnych.

 

Warunkiem przyznania KREATORA GardenTrendów jest umieszczenie logotypu nagrody na reklamie przedstawiającej wyróżniony produkt w marcowym wydaniu magazynu „Garden&Trends”.

 

Wyjątkowe wydanie ,,Garden&Trends” prezentujące laureatów KREATORÓW GardenTrendów już niedługo na rynku!

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: