Ruszyła kampania reklamowa Briggs & Stratton YOU.POWERED oraz powiązany z nią konkurs konsumencki pod tym samym hasłem
YOU.POWERED – to globalne hasło Briggs&Stratton, które podkreśla, że użytkownicy korzystający z produktów amerykańskiego dostawcy mocy mogą zawsze liczyć na ich niezawodność i trwałość podczas pracy. W konkursie uczestnicy mają wyjątkową okazję pochwalić się i zaprezentować jak pracują różnymi sprzętami napędzanymi silnikami Briggs & Stratton. Można wysyłać zarówno zdjęcia, jak i filmiki, a zwycięzca najciekawszej pracy zostanie właścicielem stuningowanego traktorka ogrodowego z autografem naszego najlepszego koszykarza w NBA Marcina Gortata. Na laureatów konkursu czekają również nagrody dodatkowe. Prace konkursowe można przesyłać do 31 sierpnia br.,
więcej szczegółów na www.jakwybrackosiarke.pl oraz www.facebook.com/ZielonyTrawnikzBriggsandStratton