Jak co roku przed rozpoczynającym się sezonem hurtownia Green & Joy Cash and Carry zorganizowała targi zatowarowaniowe. W tym roku spotkanie odbyło się 25 stycznia w hotelu Spa Faltom w Rumi. Na targach byli obecni przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego”
W tym roku targi były wyjątkowe, ponieważ hurtownia w Gdańsku świętowała piątą rocznicę obecności na rynku. W imprezie uczestniczyli czołowi dostawcy i odbiorcy Hurtowni Ogrodniczej Green & Joy Cash and Carry Gdańsk. Aż 250 osób przyjechało do hotelu Spa Faltom w Rumima, aby porozmawiać z przedstawicielami z 32 firm i zapoznać się z ofertą na nowy sezon.
– Targi ogrodnicze organizowane co roku przez Green & Joy Gdańsk są jednym z bardziej znaczących wydarzeń w działalności firmy. To miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów. Celem targów, który z powodzeniem został osiągnięty, była prezentacja nowości na rynku ogrodniczym. Ważne było także nawiązywanie i umacnianie współpracy oraz korzystanie z fachowego poradnictwa. Piąte targi Green & Joy Gdańsk oceniamy jako bardzo udane, jednocześnie dziękujemy wszystkim uczestnikom za liczny udział, mając nadzieję na dalszą współpracę – podsumowuje Tomasz Południak, dyrektor zarządzający hurtowni Green & Joy Cash and Carry Gdańsk.
Jest to ważne spotkanie biznesowe, przekładające się na wysoką sprzedaż produktów. Dostawcy w ciągu jednego dnia mogli dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców.
Wśród wystawców obecne były firmy: Agrecol, Agrimpex, Agro-Nas, Ampol-Merol, Aquael, Bayer, Biowin, Bros, Cellfast, COMPO, EkoDarPol, Vilmorin Garden, Fiskars, Floraland, Fosfan, Form-Plastic, Lamela, Hollas, Horyzont, Grupa INCO, Kard, Kwazar, W. Legutko PHN, Marolex, Megran, Schellenberg, Scotts, Target, Raco, Zielony Dom, Westland, Tropical.
– Wzorem lat poprzednich firma Agrimpex wzięła udział w Minitargach Ogrodniczych zorganizowanych przez gdański oddział Green & Joy. Mimo niesprzyjającej pogody: temperatury w okolicach -15°C, opadów śniegu i wiejących przy tym wiatrów, na spotkanie przybyło bardzo dużo klientów. Przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę handlową agrowłóknin na sezon wiosenny 2014. Przeprowadziliśmy wiele rozmów z klientami. Wszyscy z zaciekawieniem oczekują tegorocznej wiosny i handlu, który będzie się odbywał. Za zebrane zamówienia firma Agrimpex nagrodziła trzech klientów. Przedsięwzięcia takie jak Minitargi Ogrodnicze dają możliwość dotarcia do bardzo dużej grupy klientów oraz umożliwiają promowanie nowości produktowych. Minitargi Ogrodnicze 2014 uważamy za udane. Teraz potrzeba tylko dobrej pogody, aby zakupione produkty z sukcesem sprzedały sklepy i centra ogrodnicze– podsumowuje Jarosław Mokrzecki, dyrektor handlowy firmy Agrimpex.