W Poznaniu w dniach 18-19 października odbyła się VI edycja targów Ogród i Dekoracje, zorganizowanych przez Bricomarche, jednocześnie rozpoczynając sezon zatowarowań w branży ogrodniczej. Redakcja „Biznesu Ogrodniczego” brała udział w tym wydarzeniu
Na targach zgromadzono liczne grono dostawców i właścicieli sklepów, co potwierdziło ciągłą jeszcze potrzebę organizowania spotkań, na których można bezpośrednio nawiązać kontakty, przedstawić ofertę, swoje oczekiwania oraz zapoznać się z trendami i sytuacją na rynku. Targi z roku na rok przybierają na sile i VI edycja miała formułę nie tylko Ogrodową, ale też Dekoracyjną, w której brało udział 167 dostawców właśnie z tematyki Ogrodu i Dekoracji. W targach wzięło udział 1600 uczestników, 146 istniejących sklepów Bricomarche oraz kilkunastu nowych właścicieli przyszłych lokalizacji. Bricomarche na chwilę obecną liczy 152 sklepy w Polsce.
Nawet do 80% zamówień sklepów Bricomarché trafia bezpośrednio do dostawców i producentów z pominięciem magazynu centralnego, co wymaga od franczyzobiorców śledzenia najnowszych trendów.
Targi ogrodnicze Bricomarché odbywają się w doskonałym momencie, co podkreślali wszyscy uczestnicy, to bardzo dobry czas na prezentowanie nowości i pokazywanie oferty. Wszyscy wystawcy zgodnie podkreślali, że to targi w których warto brać udział, bo przynoszą rezultaty w postaci konkretnych zamówień. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w targach. Mogliśmy porozmawiać z wieloma klientami i zaprezentować im swoją ofertę oraz warunki handlowe – podsumował Błażej Menc, specjalista ds. sprzedaży z firmy Granum FN.
Podczas targów zostały rozdane nagrody dla dostawców:
– Za najlepsze stoisko Debiutanta Targowego – dla dostawcy Szmit – z kategorii Ogród – Szkółkarstwo
– Za najlepsze stoisko na Targach – dla dostawcy Einhell – z kategorii Ogród sprzęt do koszenia i przycinania
– Nagroda Specjalna – dla dostawcy AkzoNobel – z kategorii Dekoracje – Farby i Środki Ochrony Drewna