ZIELEŃ TO ŻYCIE już wkrótce

Coraz bliżej do 24. edycji Międzynarodowej Wystawy ZIELEŃ TO ŻYCIE, która odbędzie się w dniach 1-3 września w Warszawie w EXPO XXI. To okazja do poznania szerokiego spektrum produktów, rozwiązań, licznych nowości i spotkania ekspertów i osobowości. Bogaty branżowy program to codziennie inne propozycje dla branżowych gości – wyniki badań, konkretne rozwiązania, wiedza i inspiracje

Do prestiżowego Konkursu Roślin Nowości wystawcy zgłosili 28 nowych odmian. Wśród nowości są rośliny iglaste, drzewa i krzewy liściaste, pnącza, byliny, trawy, róże, krzewy owocowe. Decyzja Jury ogłoszona zostanie podczas oficjalnego otwarcia targów – 1 września o 10.00

W ramach seminarium ,,WIEDZA DLA PRODUCENTÓW ” (czwartek, 1 września od 11.00) dowiedzieć się będzie można jak uzyskać wyłączne prawa do nowych odmian roślin i skutecznie je egzekwować,  czy i w jaki sposób udzielać gwarancji na materiał roślinny, a  na czym polega upoważnianie podmiotów do wydawania paszportów roślin – wyjaśni ekspertka z Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa. Ponadto jak wykorzystać efekt ,,pierwszego wrażenia” w sprzedaży roślin pokaże pan Przemysław Paradowski z firmy Malwa Mayek.

Drugi blok tematyczny w pierwszym dniu targów koncentruje się na handlu. W ramach spotkania WIEDZA DLA HANDLU, które staruje po godz. 14.00 słuchacze poznają zagadnienia związane z zarządzaniem firmą ogrodniczą, a zwłaszcza zespołem pracowników, (Nawigator i Vilmorin Garden), jakie są trendy w marketingu i jakie są najskuteczniejsze dla branży narzędzia opowie Jarosław Olewicz – wydawca Biznesu Ogrodniczego. Holenderski ekspert Theo Tiegelaar przedstawi zagadnienie logistyki i dystrybucji, a Katarzyna Łazucka – Cegłowska – szkółkarz przedstawi praktyczne aspekty zarządzania dostawami materiału roślinnego.     

W piątek 2 września (godz. 13.30 – 16.30) warto zarezerwować czas na spotkanie pt. Współczesny handel i segmentacja konsumentów w branży ogrodniczej. Jednym z gości będzie Marc Eijsackers – dyrektor Flower Council z Holandii, który przedstawi wyniki najnowszych badań nad segmentacją konsumentów w ośmiu krajach europejskich. Badania dotyczyły zachowań konsumentów i decyzji zakupowych odnośnie kwiatów i roślin. Drugi temat to wykorzystanie social mediów w branży ogrodniczej.  

W tegorocznej 24-tej edycji weźmie udział 300 wystawców z Polski, Europy, Ameryki Południowej, Afryki i Azji. Zobaczymy największą w Polsce i Europie Środkowej prezentację  roślin do ogrodów i terenów zieleni – drzew, krzewów, bylin, pnączy i roślin owocowych. Ofertę przedstawią polskie szkółki  z różnych regionów kraju, a także europejscy producenci – z Holandii, Francji, Belgii czy Niemiec. Prawdziwy powiew egzotyki czeka oglądających ekspozycję w nowym dziale  Flower Expo Polska. Zobaczyć tu będzie można  kwiaty cięte i  doniczkowe m.in. z Kolumbii, Ekwadoru, Indii, Tajlandii, Holandii, Niemiec i Polski. Na targach nie zabraknie akcesoriów i rozwiązań technicznych i tego co jest niezbędne do produkcji ogrodniczej,  tworzenia oraz  pielęgnacji ogrodów i terenów zieleni.

 Szczegóły na www.zielentozycie.pl

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: