Złota Strelicja to nagroda bardzo potrzebna w branży ogrodniczej, daje poczucie, że jeżeli robimy coś inaczej i niestandardowo, to zostanie to zauważone. Przyznanie wspólnym działaniom firm W. Legutko, Best-Pest i Kwazar Złotej Strelicji było dużym wyróżnieniem i jednocześnie zaskoczeniem. Bardzo się cieszę, że nasza inicjatywa została dostrzeżona. Złota Strelicja uhonorowała nasze zaangażowanie, podkreśliła jakość pracy i celowość podejmowanych działań – mówi Joanna Legutko, członek zarządu w firmie W. Legutko
Tekst: Agnieszka Idziak
Podczas VI Forum Branży Ogrodniczej już po raz drugi zostały przyznane wyjątkowe nagrody – Złote Strelicje 2016. Złota Strelicja to nagroda branży ogrodniczej przyznawana przez jej przedstawicieli. Laureatów 2016 wybrało jury składające się z ubiegłorocznych zwycięzców oraz redakcji „Biznesu Ogrodniczego”. Nagrodzone firmy swoją postawą, podejściem do prowadzenia biznesu wyznaczały kierunki godne naśladowania dla innych. Jury wyróżniło firmy, które prezentują niestandardowe podejście do biznesu, a swoimi nieszablonowymi i zróżnicowanymi działaniami wpływają na rozwój całego zielonego rynku
Złotą Strelicję 2016 uhonorowano wspólną inicjatywę marketingową firm W. Legutko, Best-Pest i Kwazar. Wymiana doświadczeń i biznesowych punktów widzenia to siła tego sojuszu. – Otrzymanie Złotej Strelicji było dla nas bardzo miłym wyróżnieniem. Każda nagroda jest nobilitująca. Cieszymy się, że nasze działania zostały zauważone i docenione. Złota Strelicja to bardzo dobra inicjatywa, dzięki której możemy popularyzować dobre praktyki i współpracę polskich firm – mówi Małgorzata Świętosławska, właścicielka firmy Best-Pest.
Wspólne i konsekwentne promowanie przedsiębiorstw, realizacja projektów sprzedażowych, a także wzajemne wspieranie się i stworzenie komplementarnej oferty – to pomysł, który ponad 3 lata temu połączył firmy Best-Pest, Kwazar i W. Legutko. Najwięksi klienci i dystrybutorzy firm podkreślają swoje zadowolenie, a także akcentują, że była to potrzebna inicjatywa. Firmy planują wspólne akcje w sklepach i centrach ogrodniczych – szkolenia i spotkania, które są dużym wsparciem sprzedaży dla dystrybutorów.
– Byłem bardzo zaskoczony, kiedy się dowiedziałem, że za nasze wspólne działania z firmami W. Legutko i Best-Pest otrzymaliśmy nagrodę. Cieszy szczególnie, że jest to zupełnie niekomercyjne wyróżnienie. Dziękujemy za szczere docenienie naszych działań – komentuje Cezary Łosiak, członek zarządu w firmie Kwazar.