Najnowsze
Sezon różany na dużym plusie
27 marca, 2021
Gdyby róże powstawały w fabryce i dałoby się z dnia na dzień zwiększyć produkcję –…...
TOP 10 Globalnych Trendów Konsumenckich 2021
9 lutego, 2021
Każdego roku Euromonitor International identyfikuje nowe trendy, które mogą zyskać na popularności w nadchodzącym czasie.…...
Eko rusza z kopyta
7 lutego, 2020
Liczymy na wzrost zainteresowania ekologicznymi uprawami w Polsce w najbliższych latach. Biologiczne ulepszacze gleby nie…...
Raporty i analizy
Mrówki w proszku, producenci atakują
5 maja, 2019
Suche i ciepłe lata sprzyjają rozwojowi populacji mrówek, rozwija się…...
Oleo-Mac stawia na akumulatory
29 kwietnia, 2019
Motorem napędowym sprzedaży w tegorocznej ofercie marki Oleo-Mac będzie linia…...
Nowe pilarki firmy Husqvarna
29 kwietnia, 2019
Już od końca marca dostępne są w Polsce pilarki nowej…...
Dobry start podłoży
25 kwietnia, 2019
Problemy z dostępnością podłoży w ubiegłym roku skłoniły wielu właścicieli…...
Różany biznes
25 kwietnia, 2019
Wraz z końcem sprzedaży bratków centrum ogrodnicze powinno po brzegi…...
Customer experience – emocje, które budują paragon
20 marca, 2019
Badania udowadniają, że ok. 70% klientów podejmuje decyzje o zakupie…...
Nowe kanały sprzedaży: networking i rekomendacje
17 marca, 2019
„U licha! Już przeszło 40 lat mówię prozą, nic o…...
Innowacje zmieniają branżę
10 marca, 2019
Jaką rolę w kategorii sprzętu ogrodniczego odgrywają innowacje? Tak jak…...
Roślina w pakiecie
30 stycznia, 2019
Dzięki sprzedaży komplementarnej można przy niewielkich nakładach pracy znacząco zwiększyć…...
Czym zaskoczą nasiennicy?
21 grudnia, 2018
Czym zaskoczą nasiennicy? Mijający rok był dla branży nasiennej lepszy…...