Najnowsze
Wyzwania dla szkółek
21 sierpnia, 2023
O różnicach pomiędzy szkółkami w Polsce i Szwajcarii oraz o szukaniu nowych rynków zbytu na…...
Fakty i mity na temat sprzedaży roślin w marketach spożywczych
18 kwietnia, 2023
Doniczkowe rośliny domowe szturmem wdarły się do marketów spożywczych. Specjalne ekspozycje zachęcające do zakupu tuż…...
Gromadzenie danych o klientach – podstawa funkcjonowania nowoczesnej placówki handlowej
27 lutego, 2022
Choć trend tworzenia baz danych klientów jest na polskim rynku obecny co najmniej od kilku…...
Raporty i analizy
Sprzęt ogrodniczy – nowe rozdanie
5 czerwca, 2019
Zdaniem producentów aktualną sytuację na rynku zmechanizowanych urządzeń do pielęgnacji…...
Fuzja, która zmienia rynek robokosiarek
6 maja, 2019
Fuzja, która zmienia rynek robokosiarek Firma Friendly Robotics, jeden z…...
Castorama Polska zwiększyła sprzedaż o 3,4%
6 maja, 2019
W roku finansowym 2018/2019 Castorama Polska kolejny rok z rzędu…...
Mrówki w proszku, producenci atakują
5 maja, 2019
Suche i ciepłe lata sprzyjają rozwojowi populacji mrówek, rozwija się…...
Oleo-Mac stawia na akumulatory
29 kwietnia, 2019
Motorem napędowym sprzedaży w tegorocznej ofercie marki Oleo-Mac będzie linia…...
Nowe pilarki firmy Husqvarna
29 kwietnia, 2019
Już od końca marca dostępne są w Polsce pilarki nowej…...
Dobry start podłoży
25 kwietnia, 2019
Problemy z dostępnością podłoży w ubiegłym roku skłoniły wielu właścicieli…...
Różany biznes
25 kwietnia, 2019
Wraz z końcem sprzedaży bratków centrum ogrodnicze powinno po brzegi…...
Customer experience – emocje, które budują paragon
20 marca, 2019
Badania udowadniają, że ok. 70% klientów podejmuje decyzje o zakupie…...
Nowe kanały sprzedaży: networking i rekomendacje
17 marca, 2019
„U licha! Już przeszło 40 lat mówię prozą, nic o…...
REKLAMA