Najnowsze
Fakty i mity na temat sprzedaży roślin w marketach spożywczych
18 kwietnia, 2023
Doniczkowe rośliny domowe szturmem wdarły się do marketów spożywczych. Specjalne ekspozycje zachęcające do zakupu tuż…...
Gromadzenie danych o klientach – podstawa funkcjonowania nowoczesnej placówki handlowej
27 lutego, 2022
Choć trend tworzenia baz danych klientów jest na polskim rynku obecny co najmniej od kilku…...
Sezon różany na dużym plusie
27 marca, 2021
Gdyby róże powstawały w fabryce i dałoby się z dnia na dzień zwiększyć produkcję –…...
Raporty i analizy
Fuzja, która zmienia rynek robokosiarek
6 maja, 2019
Fuzja, która zmienia rynek robokosiarek Firma Friendly Robotics, jeden z…...
Castorama Polska zwiększyła sprzedaż o 3,4%
6 maja, 2019
W roku finansowym 2018/2019 Castorama Polska kolejny rok z rzędu…...
Mrówki w proszku, producenci atakują
5 maja, 2019
Suche i ciepłe lata sprzyjają rozwojowi populacji mrówek, rozwija się…...
Oleo-Mac stawia na akumulatory
29 kwietnia, 2019
Motorem napędowym sprzedaży w tegorocznej ofercie marki Oleo-Mac będzie linia…...
Nowe pilarki firmy Husqvarna
29 kwietnia, 2019
Już od końca marca dostępne są w Polsce pilarki nowej…...
Dobry start podłoży
25 kwietnia, 2019
Problemy z dostępnością podłoży w ubiegłym roku skłoniły wielu właścicieli…...
Różany biznes
25 kwietnia, 2019
Wraz z końcem sprzedaży bratków centrum ogrodnicze powinno po brzegi…...
Customer experience – emocje, które budują paragon
20 marca, 2019
Badania udowadniają, że ok. 70% klientów podejmuje decyzje o zakupie…...
Nowe kanały sprzedaży: networking i rekomendacje
17 marca, 2019
„U licha! Już przeszło 40 lat mówię prozą, nic o…...
Innowacje zmieniają branżę
10 marca, 2019
Jaką rolę w kategorii sprzętu ogrodniczego odgrywają innowacje? Tak jak…...
REKLAMA