Kategoria agrowłóknin będzie rozwijała się w kierunku specjalizacji produktów, dedykowanych konkretnym warzywom czy roślinom – mówi Ireneusz Kraska, manager ds. sprzedaży krajowej Agrimpex. W tym sezonie firma Agrimpex wprowadziła do oferty innowacyjną agrowłókninę z technologią Agro Marina
Tekst: Agnieszka Idziak
Na niezwykle konkurencyjnym rynku, gdzie cena wydaje się jedynym argumentem sprzedażowym w oczach klienta, świadome decyzje o wprowadzaniu innowacji i rozwijaniu całej kategorii teoretycznie wydają się niepotrzebne. Są jednak ogromną szansą na wyprzedzanie konkurencji. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Agrimpex, która jako lider na rynku agrowłóknin cały czas trzyma rękę na pulsie i napędza rozwój tej kategorii produktów, uważnie słuchając klientów. – Tylko ten kto słucha klientów, może odpowiedzieć na ich zapotrzebowania. To strategia biznesowa, która przynosi nam sukces – mówi Ireneusz Kraska.
W tym sezonie firma Agrimpex zaproponowała hobbystom agrowłókninę z technologią Agro Marina, która w ubiegłym roku podbiła rynek profesjonalny.
Agro Marina to jedyna w Polsce agrowłóknina, która zapewnia przepuszczalność wody od momentu zastosowania, nie przygniata roślin oraz pozwala na podlewanie bez konieczności odkrywania uprawy. Agro Marina odpowiada potrzebom każdego klienta, który uprawia warzywa, owoce czy kwiaty. Dzięki zastosowaniu technologii woda jest przepuszczana od momentu położenia agrowłókniny, co zapobiega zgnieceniu roślin po opadach deszczu. Wszystkie inne agrowłókniny na początku użytkowania muszą się wysezonować – nabrać zdolności przepuszczania wody. Agrowłóknina z technologią Agro Marina posiada tę zaletę od momentu rozłożenia na uprawach. Jednocześnie, gdy nie ma opadów deszczu, użytkownik chcąc podlać rośliny oszczędza czas, ponieważ może to zrobić nie odkrywając upraw. Agrowłóknina z technologią Agro Marina na rynku profesjonalnym szybko odniosła sukces, ponieważ idealnie odpowiada potrzebom klientów. – Niektórzy nasi odbiorcy w 100 % przeszli na tę technologię. O tym, że był to przysłowiowy strzał w dziesiątkę, najlepiej świadczą wyniki sprzedaży, agrowłóknina z technologią Agro Marina zanotowała sprzedaż na poziomie 120% w porównaniu do innych produktów – mówi Ireneusz Kraska. – Kategoria agrowłóknin będzie rozwijała się w kierunku specjalizacji produktów, dedykowanych konkretnym warzywom czy roślinom – dodaje.