Marka BOPON rozpoczęła kampanię reklamową, która wystartowała w sobotę 5 kwietnia i potrwa do 7 czerwca. Kampania obejmie działania w TV oraz online i dotrze do szerokiego grona pasjonatów ogrodnictwa w całej Polsce. W ramach kampanii zaplanowano emisję 15-sekundowych spotów reklamowych oraz billboardów sponsorskich m.in. przy popularnych serialach tj. M jak Miłość czy Ojciec Mateusz oraz przy programach ogrodniczych. Łącznie przewidziano ponad 13 000 emisji spotów reklamowych i ponad 300 emisji billboardów sponsorskich, co pozwoli dotrzeć do 70% grupy docelowej. Reklamy BOPON pojawią się z dużą intensywnością w stacjach telewizyjnych szczególnie cenionych przez miłośników zieleni, m.in. w HGTV i Canal+ Domo.
Silna obecność marki będzie również widoczna w Internecie – zarówno w postaci banerów, jak i spotów wideo. Kampania obejmie największe portale społecznościowe tj. Facebook, Instagram, YouTube oraz wyszukiwarkę Google. Dzięki zastosowaniu geotargetingu reklamy będą docierać do odbiorców m.in. w centrach ogrodniczych, w momencie podejmowania decyzji zakupowych.
W kampanii promowane są m.in.: nowa seria nawozów rozpuszczalnych BOPON Bloom!, specjalistyczne nawozy granulowane do trawnika, nawozy do owoców, warzyw oraz kwiatów ogrodowych i balkonowych, produkty do pielęgnacji storczyków.

BOPON ruszył z ogólnopolską kampanią reklamową w TV i Internecie
Poprzedni wpis
Następny wpis
10 lat Centrum Ogrodniczego JAWOR w Jaworznie
REKLAMA