Przejrzysta, uporządkowana ekspozycja dopasowana do potrzeb konkretnego sklepu – takie są główne cechy strefy ‘shop-in-shop’ firmy PNOS. Partnerzy handlowi firmy, którzy skorzystali z tego rozwiązania – w całości finansowanego przez PNOS – zwiększyli obroty
Dobra, przykuwająca wzrok ekspozycja zwiększa zaufanie do marki i powoduje, że klienci lepiej oceniają zarówno prezentowany asortyment, jak i sam sklep. Dlatego uporządkowana strefa ‘shop-in-shop’ zwiększa sprzedaż, jednocześnie odciążając też sprzedawców. Taką rolę pełni nowoczesna strefa ‘shop-in-shop’ firmy PNOS – pozwala klientom firmy na stworzenie przejrzystej i bardzo wygodnej ekspozycji.
Zabudowa ‘shop-in-shop’ firmy PNOS wykonywana jest z regałów w układzie narożnym lub podłużnym. Liczba regałów w zabudowie uzgadniana jest z klientem w zależności od jego potrzeb i miejsca, które zostanie przeznaczone na strefę ‘shop-in-shop’. Do każdego stoiska montowany jest TV, na którym wyświetlana jest prezentacja na temat nasion PNOS.
Regały przedzielone są dwustronnymi oznacznikami rodzaju eksponowanych nasion. Te specjalne przekładki wyróżniają poszczególne nasiona m.in.: warzywa, kwiaty, zioła czy rośliny miododajne, maksymalnie ułatwiając konsumentom zakupy. Kolejność ekspozycji, taper oraz przekładka są przygotowane w kolorystyce i grafice ustalonej według potrzeb klienta.
Wybór sklepów, w których montowane są systemy ‘shop-in-shop’ dokonywany jest przez PNOS wspólnie z hurtowniami – partnerami firmy w danym rejonie kraju. Co warte podkreślenia – całkowite koszty tej operacji ponosi PNOS. Przygotowanie całej strefy, ustalenie wielkości, zatowarowanie zajmuje około miesiąca, a samo wstawienie – tylko jeden dzień. PNOS zapewnia także serwis, pomaga w ustawieniu produktów, dotowarowywaniu, a także dba o to, aby strefa zawsze prezentowała się wzorcowo.
Więcej informacji o strefie shop-in-shop firmy PNOS można znaleźć na stronie internetowej: www.pnos.pl/wsparcie-marketingowe/stojaki-ekspozycyjne/.