KaVa – nowy standard w nawozach organicznych

Pomysł na ten nowy produkt narodził się w czasie obserwacji efektów stosowania nawozu KaVa – od lat specjalizujemy się w wielkopowierzchniowych zasiewach traw i właśnie tam zaczęliśmy go używać. Widząc niesamowite efekty jego działania, chcieliśmy się nim podzielić z każdym hobbystą zainteresowanym stosowaniem produktów ekologicznych – mówi Patryk Łukasiewicz, dyrektor produktu marki KaVa

Rozmawia: Jakub Borkowski

Czym wyróżniają się na rynku nawozy organiczne KaVa?

Przede wszystkim bardzo dużą zawartością substancji organicznej – jej poziom to aż 90%. Nasze nawozy charakteryzują się też bogatym składem chemicznym, zawierają wszystkie niezbędne roślinom makro- oraz mikroelementy, niekiedy niedostępne w innych nawozach. Ich zaletą jest również to, że wolno się rozkładają, nie powodując zasolenia gleby. Do tego nawozy KaVa są bardzo wydajne – 1 kg wystarczy do nawożenia 100 roślin, a cały proces zwieńczony jest wspaniałym, naturalnym zapachem kawowo-kakaowym w ekologicznym wydaniu. Nawóz organiczny KaVa to jednak nie tylko nawożenie. Dzięki składowi bogatemu w makro- i mikroelementy, dodając go np. do kompostu, przyspieszamy procesy kompostowania. Nawóz wzbogaci kompost azotem, potasem, fosforem, magnezem i miedzią, pochłaniając przy tym nieprzyjemny zapach. Dodatkowo przyciąga dżdżownice, a z drugiej strony odstrasza ślimaki i mrówki.

 

Jak narodził się pomysł na wprowadzenie produktu na rynek?

Pomysł narodził się z obserwacji efektów stosowania nawozu KaVa. Od lat specjalizujemy się w wielkopowierzchniowych zasiewach traw i właśnie tam   zaczęliśmy go używać. Widząc niesamowite efekty jego działania, chcieliśmy się nim podzielić z każdym hobbystą zainteresowanych stosowaniem produktów ekologicznych, zarówno w ogrodzie, jak i na tarasie, balkonie czy w domu.  Nawóz produkowany jest z czystych łusek kawy, dzięki czemu jest w pełni biodegradowalny i zapewnia długotrwałe działanie.

 

Do jakich klientów dedykowane są nawozy KaVa?

Produkt może stosować każdy miłośnik roślin. Świadomość konsumentów związana z ekologią i dbaniem o środowisko naturalne wciąż rośnie, a nasz produkt jest odpowiedzą na zmieniającą się rzeczywistość. Sprawdza się w przypadku wszystkich gatunków roślin, w domu i w ogrodzie. Ze względu na swoje zalety może być stosowany zarówno do różnego rodzaju roślin kwitnących, jak również warzyw, owoców, trawników, drzew czy krzewów.

 

Czy nawozy organiczne KaVa wypełniają pewną lukę na rynku?

Pod wieloma względami faktycznie uzupełniają lukę na rynku, lecz nie chcemy się porównywać do obornika czy kompostu. Myślę, że nasze nawozy kreują nowy standard w nawozach organicznych. To produkt ekskluzywny, tak jak sama dobrej jakości kawa, lecz w tym przypadku za jakość nie trzeba płacić wysokiej ceny. Oryginalność nawozu KaVa polega na tym, że zawiera naturalny stymulator, jakim jest kofeina. Możemy go stosować bez rękawiczek, a do tego ma jeszcze piękny zapach. Polecam każdemu chociażby z czystej ciekawości sprawdzić, co mamy do zaoferowania. Nasze babcie i mamy od dawna stosowały fusy z kawy do nawożenia kwiatów, a my oferujemy coś znacznie lepszego.

 

Na jakie wsparcie sprzedaży w przypadku produktów KaVa mogą liczyć potencjalni dystrybutorzy?

Oczywiście nawóz organiczny KaVa otrzyma pełne wsparcie marketingowe. Na wiosnę 2020 roku pojawimy się w dwóch odcinkach programu „Maja w Ogrodzie” Mai Popielarskiej oraz „Polowanie na Ogród” Dominika Strzelca.  Stosujemy również billboardy sponsorskie oraz pełne wsparcie digital, takie jak promowanie strony internetowej czy social media. Ponadto, dzięki współpracy z platformą player.pl, zapewniamy blisko 800 tys. odsłon reklamy trafiającej do konsumenta.

REKLAMA