Nowy rok to nowe postanowienia, nowe wyzwania, nowe cele, a przede wszystkim nowy sezon ogrodniczy, który zapowiada się wyjątkowo optymistycznie. Handel wzbogaci się w ponad 10 tys. m2 powierzchni sprzedaży i zyska nowych operatorów w każdej kategorii produktów. Kto na tym skorzysta? Cała branża, a przede wszystkim klienci centrów ogrodniczych, którzy w 2011 roku przeznaczą na utrzymanie swoich domów i ogrodów jeszcze większy budżet. „Biznes Ogrodniczy” w dalszym ciągu będzie obserwował rozwój branży i tworzył nowoczesne narzędzia biznesowe. Jednym z nich jest styczniowy dodatek specjalny „Nawozy i środki ochrony roślin” – pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy i praktycznych rozwiązań pracy z największą w branży ogrodniczej kategorią produktów. W styczniowym wydaniu ponadto raport na temat rozwoju ogrodniczych placówek detalicznych, 5 sposobów na sprzedaż mebli ogrodowych, przegląd kategorii nasion roślin ozdobnych oraz wizyta w Ogrodzie Śląskim w Świerklańcu. Zapraszamy do lektury!
Styczniowe wydanie „Biznesu Ogrodniczego” już na rynku!
Previous post
Next post
Nasiona roślin ozdobnych
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA