Międzynarodowa konferencja prasowa MTD 2012

Firma MTD Poland zaprosiła redakcję „Biznesu Ogrodniczego” na międzynarodową konferencję dla dziennikarzy z całej Europy, która odbyła w dniach 13-15 czerwca w Nemesvámos na Węgrzech.
Spotkanie zostało zorganizowane dla wiodących europejskich czasopism branżowych i konsumenckich. „Biznes Ogrodniczy” reprezentował Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika. Przedstawicielkami polskiej prasy konsumenckiej były Aldona Zakrzewska redaktor miesięcznika Magnolia oraz Iwona Ziętkowska, redaktor naczelna miesięcznika „Mój piękny ogród”.
Bogaty i zróżnicowany program 3 – dniowego spotkania uwzględniał m.in. przybliżenie wyjątkowo szerokiego asortymentu produktów i proponowanych rozwiązań technicznych oferowanych przez firmę, a także zwiedzanie fabryki. Uczestnicy spotkania mogli zobaczyć jak na co dzień wygląda proces produkcji kosiarek. Organizatorzy zadbali o wysoki poziom merytoryczny spotkania. Strategię firmy przedstawił jej właściciel Rob Moll, który podkreślał, że MTD jest firmą rodzinną, bardzo mocno opierającą się na tradycji i dokonaniach pierwszych założycieli. Podczas konferencji słuchacze mogli zapoznać się z historią firmy, która sięga  1932 roku. Od początku działalności stała się ona liderem w  produkcji narzędzi i sprzętu do pielęgnacji ogrodu. Sprzęt MTD można znaleźć w największych sieciach handlowych w kraju, a także w licznych autoryzowanych punktach sprzedaży detalicznej. Firma rozwija się prężnie również na innych rynkach europejskich. W konferencji uczestniczyli także Peter Janssen, prezes MTD AG  oraz przewodniczący rady nadzorczej w Europie, a także Krzysztof Grabowski, prezes MTD Poland. – Tego typu spotkania są bardzo ważne dla rozwoju firmy. Naszym priorytetem jest budowanie długotrwałych relacji z klientami, a takie spotkania pomagają ugruntować pozycję na rynku i podkreślić, że jesteśmy wiarygodną, innowacyjną firmą z długoletnią tradycją. Uczestnicy konferencji przekonali się osobiście o wartości sprzętu jaki oferujemy, jego innowacyjności i jakości – podkreśla Krzysztof Grabowski.
Spotkanie było doskonałą okazją do przybliżenia portfolio uznanych produktów oraz wprowadzanych nowości  w 2013 roku. W nadchodzącym sezonie MTD zaskoczy klientów serią nowoczesnych urządzeń  we wszystkich trzech  brandach: MTD, Cub Cadet oraz Wolf Garten. Wśród nowych propozycji na szczególne uznanie zasługuje seria ergonomicznych sekatorów dwuostrzowych i kowadełkowych marki Wolf Garten. Nie zabraknie również nowych kosiarek marki MTD. Firma przewidziała aż 15 nowych modeli kosiarek oraz 18 modeli traktorów. Nowością jest również akumulatorowa końcówka, do której można przyłączać m.in. nożyce do pielęgnacji żywopłotu. Nie zabraknie również nowości wśród nawozów. Firma proponuje nawóz Blue Nature marki Wolf Garten o przedłużonym działaniu. Nawóz jest bezpieczny nie tylko dla roślin, ale i dla środowiska. – Od samego początku redakcja „Biznesu Ogrodniczego” jest w centrum najważniejszych dla branży wydarzeń. Cieszy nas fakt, że mogliśmy przyjrzeć się produkcji kosiarek i uczestniczyć w tak ciekawej konferencji. Praca  w terenie, otwartość na sugestie czytelników i zgłaszane przez nich tematy powodują, że miesięcznik jest najbardziej poczytnym branżowym czasopismem. Nasz magazyn promuje nowości, ponieważ wiemy, jak ważne i trudne jest wprowadzenie ich na rynek. Dzięki temu „Biznes Ogrodniczy” jest ważnym narzędziem pracy dla właścicieli sklepów i centrów ogrodniczych, hurtowników oraz producentów – pointuje Jarosław Olewicz.

REKLAMA