Dziś zakończyła się konferencja jaką cyklicznie organizuje firma Vilmorin Garden dla partnerów biznesowych oraz osób zainteresowanych współpracą. Dwa spotkania odbyły się w dniach 7-9 oraz 14-16 października w hotelu Remes w Opalenicy.
Uczestnicy spotkania rozmawiali na temat tego, co decyduje o budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz jakie wyzwania stają przed rynkiem ogrodniczym. Takie interaktywne spotkania pomagają rozwijać branżę, łączą cenne doświadczenie zaproszonych gości i przedstawicieli firmy, koncentrując się na nowych pomysłach i koncepcjach na przyszłość.
Uczestnicy wspólnie zastanawiali się jak w nowym sezonie zadbać o potrzeby klientów i zainteresować nowych nabywców. – Zależy nam na stałej współpracy i wymianie doświadczeń z naszymi partnerami – mówi Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży Vilmorin Garden.
Podczas warsztatów strategicznych wspólnie próbowano znaleźć odpowiedź na pytanie co zrobić, aby odnieść sukces w branży ogrodniczej. Organizatorzy zadbali o wysoki poziom merytoryczny spotkania.
– Dwukierunkowy przepływ informacji pomiędzy producentem, a detalistami pozwoli nam lepiej dostosować naszą ofertę do wymagań rynku – podkreśla Violetta Ratajczak.
– Takie konferencje są bardzo ważne dla rozwoju całej branży, umożliwiją tak cenną wymianę spostrzeżeń i opinii, pozwalają opracować najskuteczniejsze strategie biznesowe na przyszłość – podkreśla uczestniczący w konferencji Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”