Nowoczesne, czytelne, przykuwające uwagę – takie będą nowe okładki dodatków specjalnych „Biznesu Ogrodniczego”
Zgodnie ze strategią rozwoju wydawnictwa Media Experts od 2013 roku zmienia się layout dodatków specjalnych „Biznesu Ogrodniczego” – pierwszym w nowej odsłonie będą styczniowe „Nawozy i środki ochrony roślin”.
Layouty nowych okładek, dzięki standaryzacji elementów graficznych powtarzających się w kolejnych edycjach, będą komunikować ciągłość tego projektu. – Jednocześnie dzięki efektownym zdjęciom, przewodniemu motywowi kolorystycznemu i wybiciom w świeżej formie nowe okładki dodatków specjalnych będą nowoczesne, czytelne i przykuwające uwagę – mówi Jacek Łuczak z Design Studio, odpowiedzialny za projekty okładek do dodatków specjalnych „Biznesu Ogrodniczego”.
– Żyjemy w kulturze obrazkowej, dlatego – dbając o merytoryczną, rzetelną i wartościową treść – pamiętamy także o ciekawej formie zarówno „Biznesu Ogrodniczego”, jak i dodatków specjalnych – komentuje Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”. – Branża wydawnicza zmienia się bardzo dynamicznie, kto się nie rozwija zostaje w tyle, my staramy się wyprzedzać oczekiwania naszych czytelników. Elementem tej strategii jest nowy layout dodatków specjalnych – dodaje.
Najnowszy dodatek specjalny „Biznesu Ogrodniczego” – „Nawozy i środki ochrony roślin” – już w styczniu. W tym jedynym na rynku katalogu nawozów i środków ochrony roślin będzie można znaleźć m.in. analizę aktualnej sytuacji na rynku, wypowiedzi i prognozy ekspertów, informacje o nowościach oraz prezentacje najlepiej sprzedających się produktów. Zapraszamy do współpracy!