Czy czytałeś już styczniowy numer „Biznesu Ogrodniczego”?

W styczniowym numerze „Biznesu Ogrodniczego”  przedstawiamy wyniki  badań nastrojów w branży ogrodniczej, przeprowadzone przez instytut MillwardBrown SMG/KRC, z których wynika, że aż 62,5% respondentów nie obawia się o sytuację ekonomiczną swojej firmy w przyszłym roku i nie spodziewa się jej pogorszenia!

 

A jak sytuacja wygląda na europejskim rynku ogrodniczym?  „Konsumenci wciąż oszczędzają pieniądze, producenci doinwestowują w marketing, a detaliści starają się zachęcić miłośników ogrodnictwa do częstszych zakupów” – to tylko wstęp do tematu miesiąca: "Nowy rok, nowe możliwości?"

 

Ponadto w numerze materiał o rozwoju branży dekoracyjnej, raport produktowy na temat kategorii BBQ oraz wiele ciekawych propozycji.

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: