Nowe rubryki, autorskie felietony, prezentacja nowości w jeszcze efektowniejszej formie graficznej – w piątym roku wydawniczym zmieniamy oblicze „Biznesu Ogrodniczego”. Wszystkie te modyfikacje mogą Państwo zobaczyć w najnowszym, majowym numerze, który już trafił do dystrybucji
„Biznes Ogrodniczy” rozpoczął w tym sezonie piąty rok wydawniczy, co pozwala nam korzystać z bogatych zasobów biznesowej wiedzy i doświadczeń. Jednak, podobnie jak wszyscy wiodący producenci na rynku ogrodniczym, zdajemy sobie sprawę, że dobra oferta musi być cały czas rozwijana, a produkty zmieniane tak, aby były jak najlepiej dopasowane do zmieniających się potrzeb klientów. Branżowa gazeta też jest produktem, więc – zgodnie ze strategią rozwoju wydawnictwa – nieustannie zmieniamy ją na lepsze.
Oto pięć modyfikacji w piątym roku działalności „Biznesu Ogrodniczego”:
1 „Nowości” w nowej formie
„Nowości” to jedna z najpoczytniejszych rubryk „Biznesu Ogrodniczego”, a wiele decyzji o poszerzeniu oferty sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych zapada pod wpływem jej lektury. Nowa forma prezentacji nowości na łamach „Biznesu Ogrodniczego” pozwoli lepiej wyeksponować Państwa produkty i stanie się jeszcze skuteczniejszym narzędziem marketingowym.
2 „Prawo i biznes”
W odpowiedzi na prośby o stworzenie rubryki z poradami prawnymi, od najnowszego numeru będziemy informować o zmianach w ustawodawstwie wpływających na rynek ogrodniczy. Rubryka „Prawo i biznes”, tworzona przy współudziale ekspertów, umożliwi dostosowanie strategii do zmieniających się ram prawnych. W majowym numerze kwestia żywo dyskutowana w zielonym biznesie – nowe zasady wystawiania faktur.
3 Autorskie felietony wydawcy
Jednym z głównych zadań „Biznesu Ogrodniczego” jest dostarczanie rzetelnych informacji, które ułatwią działanie na rynku ogrodniczym. Jako wiodące czasopismo biznesowe dedykowane zielonej branży publikujemy liczne raporty zawierające najnowsze dane dotyczące rynku. Dobra branżowa gazeta nie może jednak bazować tylko na liczbach i wykresach – powstaje w czasie wyjazdów, spotkań, targów i konferencji, które są integralną częścią działalności „Biznesu Ogrodniczego”. Przejawem osobistego zaangażowania w opisywaną branżę będą także felietony wydawcy, publikowane już od najnowszego numeru.
4 Przejrzysty „Puls Branży”
Rubryka „Puls Branży” jest platformą komunikacji dla całego rynku ogrodniczego. Na jej łamach zapowiadamy i relacjonujemy najważniejsze wydarzenia oraz informujemy o aktywnościach producentów i operatorów. Aby ułatwić lekturę tej rozbudowanej rubryki, podzieliliśmy ja na trzy części. Ze znanego naszym stałym Czytelnikom „Pulsu Branży” wydzieliliśmy podrubryki – „Targi i konferencje” oraz „Kampanie i promocje”. Taki układ pozwoli naszym Czytelnikom szybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji.
5 Istotne szczegóły
W biznesie nawet detale mają znaczenie, dlatego wprowadziliśmy także kilka modyfikacji w oprawie graficznej „Biznesu Ogrodniczego”. Odświeżony, bardziej przejrzysty układ gazety, nowa forma graficzna stałych rubryk, spis treści w zmienionej formie – to tylko niektóre z nich. Pozostałe znajdą Państwo w majowym numerze „Biznesu Ogrodniczego”, który już dziś trafił do dystrybucji. Zapraszamy do lektury!