Już w październiku „Kiełkujący biznes”, jedyna na rynku handlowa publikacja w całości poświęcona nasionom i cebulom
Jakie znaczenie dla rynku ma nowa ustawa o nasiennictwie? Jaki jest popyt na nasiona eko? Jakie mieszanki nasion traw gazonowych sprzedają się najlepiej? Odpowiedź na te i wiele innych pytań w najnowszym wydaniu „Kiełkującego biznesu”.
W tegorocznej edycji „Kiełkującego biznesu” szczegółowy raport dotyczący aktualnej sytuacji na rynku oraz prognozy na przyszłość. Ponadto prezentacje najlepiej sprzedających się nasion warzyw, kwiatów, cebul oraz mieszanek nasion traw. W najnowszym wydaniu „Kiełkującego biznesu” także ekskluzywny poradnik poświęcony skutecznej ekspozycji i promocji cebul, bulw i kłączy w sklepach i centrach ogrodniczych.
W „Kiełkującym biznesie” nie zabraknie również praktycznych porad dotyczących sprzedaży komplementarnej – doniczek torfowych, kiełkownic, miniszklarenek oraz podłoży do wysiewu.
Po raz pierwszy w „Kiełkującym biznesie” znajdą się także informacje o sprzedaży nasion rukoli, roszponki, marchwi o zmniejszonej zawartości azotanów, buraka ćwikłowego o podwyższonej ilości betaniny oraz sałaty o specyficznych właściwościach dietetycznych.
Te i wiele innych interesujących tematów czekają na Państwa już w październikowym „Kiełkującym biznesie”.
„Kiełkujący biznes” to najlepsze medium reklamowe dla firm oraz wszystkich przedstawicieli branży, którzy chcą zaprezentować swoją ofertę przez okresem przedterminowych zatowarowań. – „Kiełkujący biznes” pozwala śledzić na bieżąco zmiany na rynku w tej kategorii produktów. To dobre miejsce do prezentacji oferty na kolejny sezon – mówi Beata Gawęcka, manager ds. marketingu w firmie Vilmorin Garden.