Bricomarché przejmuje NOMI

Przynależąca do Grupy Muszkieterów sieć Bricomarché przejmuje 14 lokalizacji po sieci NOMI. Otwiera także kolejny market w Sandomierzu, będący jej 100. placówką w Polsce i jednocześnie pierwszą w województwie świętokrzyskim

Logo Bricomarché zastąpi w tym oraz przyszłym roku znak graficzny widniejący na 14 lokalizacjach po sklepach sieci NOMI w różnych częściach Polski, w tym w Bełchatowie, Przemyślu, Siemianowicach, Świętochłowicach oraz w Tczewie. Jednocześnie Grupa Muszkieterów prowadzi dalsze negocjacje mające na celu przejęcie kilku kolejnych punktów sprzedaży tej sieci. – Przejęcie lokali po sklepach sieci NOMI oraz okrągłe otwarcie 100. Bricomarché przybliżają nas do realizacji celów, które postawiliśmy sobie w strategii „Polska CAP 2020″ – podkreśla Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce. Bricomarché pracuje obecnie także nad wdrożeniem nowego konceptu sklepu dla powierzchni sprzedaży 3500 m², którym w pierwszej kolejności objęte zostaną przejęte lokale po placówkach NOMI. Prace związane z modernizacją i dostosowaniem wszystkich istniejących punktów sprzedaży sieci Bricomarché mają zakończyć się w grudniu 2015 r.

Przypomnijmy 15 listopada 2013 r. NOMI S.A. złożyło wniosek o możliwość zawarcia pod nadzorem sądu układu z wierzycielami (upadłość układowa). W dniach 22 oraz 25 listopada 2013 r. spółka otrzymała postanowienia sądu, które ustanowiły Tymczasowego Nadzorcę Sądowego dla spółki. Spółka NOMI znalazła się w trudnej sytuacji w skutek załamania się koniunktury rynku artykułów budowlanych na przełomie 2012 i 2013 r.
NOMI S.A. istnieje na rynku polskim od 1993 roku. Wchodzi w skład polskiej grupy kapitałowej zarządzanej przez firmę i4ventures. Sieć miała 28 placówek, 4 zostały zamknięte, a 14 przejętych przez Bricomarche.
 

Źródło: DlaHandlu

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: