Sukces IV Forum Branży Ogrodniczej

Rekordowa frekwencja, interesujące prezentacje, ożywione dyskusje i wymiana informacji oraz dobra zabawa w doborowym towarzystwie – IV Forum Branży Ogrodniczej zakończyło się wielkim sukcesem. Największe spotkanie kadry zarządzającej na rynku ogrodniczym było dowodem optymistycznych nastrojów w branży i pokazało siłę wspólnych działań

 IV Forum Branży Ogrodniczej zgromadziło w Poznaniu blisko 200 przedstawicieli rynku ogrodniczego. Rekordowa frekwencja, wyjątkowe zaangażowanie partnerów, merytoryczne prezentacje pokazujące różne spojrzenia na branżę ogrodniczą i wiele inspirujących rozmów w kuluarach –  tak w skrócie można podsumować Forum, które jest miejscem wyznaczania nowych kierunków rozwoju rynku ogrodniczego w Polsce.
Po uroczystym otwarciu IV Forum Branży Ogrodniczej nastąpiło przywitanie wyjątkowo licznego grona partnerów tego wydarzenia, którymi w tym roku były: Agencja Promocji Zieleni, Agrohum, Briggs & Stratton, Dachser, Marka Pokon, NAC, PSCO, Rolimpex Nasiona, Vilmorin Garden, Wystawa „Zieleń to Życie” oraz Związek Szkółkarzy Polskich.
Prezentacje i dyskusje panelowe rozpoczął Jarosław Olewicz, wiceprezes wydawnictwa Media Experts, który przestawił perspektywy rozwoju branży ogrodniczej w Polsce i Europie. Najnowsze dane dotyczące nastrojów w branży ogrodniczej zaprezentowała natomiast dr Izabella Anuszewska, Research Unit Director z instytutu Millward Brown SMG/KRC. Uzupełnieniem pierwszej części Forum były informacje o marketingu w praktyce na przykładzie Międzynarodowej Wystawy „Zieleń to Życie”, które przybliżyła Agnieszka Żukowska, dyrektor tej imprezy.

W drugiej części Forum Marcelin Matusiak, Chairman of Industrial Team CEE w firmie GfK Polonia, analizował walkę konkurencyjną pomiędzy marketami oraz mniejszymi formatami sklepów DIY, a uzupełnieniem prelekcji był panel dyskusyjny poświęcony potencjałowi i konkurencyjności w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

Trzecią część Forum poświęcono innowacjom. Prezentację zatytułowaną „Innowacje to nie abstrakcje. Jak znajdować dobre pomysły na nowe produkty i skutecznie wprowadzać je na rynek?” przedstawiła Magdalena Szymczak z firmy innowave. Schemat skutecznego wdrożenia innowacji w branży na przykładzie marki POKON zaprezentowała natomiast Grażyna Lipiak, Product Manager w firmie Victus-Emak.      

Zwieńczeniem oficjalnej części IV Forum Branży Ogrodniczej było wręczenie statuetek TOP INNOWACJA 2014, po którym zorganizowano uroczysty bankiet, a atrakcją wieczoru był występ Natalii Kukulskiej z zespołem.  – Cieszymy się z rozwoju Forum i coraz większego zaangażowania przedstawicieli branży w tę inicjatywę. Jesteśmy przekonani, że możliwość spotkania i dyskusji w tak szerokim gronie zaprocentuje w przyszłości. Już teraz serdecznie zapraszamy na V edycję – mówi Karolina Kałdońska, wiceprezes wydawnictwa Media Experts.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: