Wiosenna kampania Vilmorin Garden

W marcu firma Vilmorin Garden rozpoczęła intensywną kampanię promocyjną w ogólnopolskich mediach

Firmowe produkty pojawią się w magazynach poradnikowych „Garden&Trends”, „Mój piękny ogród”, „Przepis na ogród” oraz konsumenckich „Slow Life Food & Garden” i „Claudia”. Firma Vilmorin Garden zamierza też lokować swoje produkty w programach poświęconych ogrodnictwu „Maja w ogrodzie”, „Rodzinny Ogród” oraz „Ogród od A do Z” w stacjach TV Puls oraz TVN.

 W mediach pojawią się nasiona sałaty „Justine”, fasoli szparagowej „Serpedor”, marchwi „Bolero F1”, ogórka „Partner F1” oraz pomidora „Corazon F1”.

– Prezentacja naszych nasion w ogólnopolskich mediach ma na celu dotarcie do jak najszerszego grona potencjalnych odbiorców. Pokazując nasze sztandarowe odmiany chcemy również kształtować świadomość obecnych konsumentów – podkreśla Beata Gawęcka, Marketing Manager w firmie Vilmorin Garden. 
Kampania promocyjna potrwa do maja.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: