„TOP 200 Centra Ogrodnicze” – nowa, uaktualniona i poszerzona edycja jedynego w branży zestawienia największych centrów ogrodniczych już w lipcu trafi na rynek
Tylko w „TOP 200”:
– 50 nowych centrów ogrodniczych nieuwzględnionych w poprzedniej edycji zestawienia
– najbardziej aktualne kontakty do osób decydujących o zatowarowaniu, informacje o profilu działalności i potencjale polskich centrów ogrodniczych
– przejrzysty indeks umożliwiający szybkie znalezienie wybranego centrum oraz zebrane w jednym miejscu dane teleadresowe, e-maile, adresy stron internetowych, oraz firmowe konta na portalach społecznościowych
„TOP 200” to niezbędne narzędzie pracy dla producentów, którzy chcą współpracować z najważniejszymi centrami ogrodniczymi w Polsce, przedstawicieli handlowych poszukujących nowych klientów, a także hurtowni, które chcą rozwijać swoją działalność.
Jeżeli chcesz:
– zwiększyć sprzedaż
– rozbudować dystrybucję
– dotrzeć do osób decydujących o zatowarowaniu centrów ogrodniczych
– promować nowe produkty
– kreować wizerunek firmy i marki
„TOP 200” pomoże Ci osiągnąć te cele!
„TOP 200” to skuteczne medium reklamowe docierające do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Oferuje unikatowe w branży ogrodniczej możliwości promocji, gwarantuje rozbudowanie dystrybucji, jest najlepszym miejscem do zaprezentowania oferty i promowania nowości.
Zapraszamy do współpracy.
Kontakt:
Michał Gradowski – michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl (szef projektu „TOP 200 Centra Ogrodnicze”)
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl (dyrektor Działu Sprzedaży Reklam)
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl